کد خبر : 11387
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۴

با ۵٠ شرکت دانش بنیان قراداد فعال داریم

با ۵٠ شرکت دانش بنیان قراداد فعال داریم

به گزارش راوی جنوب، محمد رضا کریمی در امروز سه‌شنبه ١۶ اسفند در حاشیه اختتامیه رویداد فناورانه پتروفن زون در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تداوم برگزاری این رویدادها ضرورت دارد، اظهار کرد: باید کمک کنیم شرکت‌های دانش بنیان در منطقه ویژه اقتصادی در سوله یک مستقر شوند. وی افزود: اکنون شرکت‌های زیادی در سایت

به گزارش راوی جنوب، محمد رضا کریمی در امروز سه‌شنبه ١۶ اسفند در حاشیه اختتامیه رویداد فناورانه پتروفن زون در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تداوم برگزاری این رویدادها ضرورت دارد، اظهار کرد: باید کمک کنیم شرکت‌های دانش بنیان در منطقه ویژه اقتصادی در سوله یک مستقر شوند.

وی افزود: اکنون شرکت‌های زیادی در سایت یک مستقر شدند که به شرکت‌های پتروشیمی خدمات ارائه می‌دهند هرچقدر بتوانیم شرکت‌های سراسر کشور را در منطقه ویژه مستقر کنیم و از آنها خدمات بگیریم گام بلندی است.

مدیرعامل‌ شرکت پتروشیمی اروند ادامه داد: با تاکید مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس، مشکلات شرکت‌های مجموعه ما برطرف خواهیم کرد و فضای رقابتی برای آنها فراهم خواهیم کرد.

کریمی گفت: در حال حاضر با ۵٠ شرکت دانش بنیان قراداد فعال داریم، در سال جاری حدود هزار میلیارد تومان قراداد ساخت داخل بسته ایم با تمام محدودیت ها و مشکلات، اما چون معتقدیم تنها راه توسعه کشور با شرکت‌های و بحث صنایع پایین دستی است روی این موضوع کار میکنیم.

وی ادامه داد: با عملیاتی شدن طرحPVC2 ٩٠٠ هزار تن به محصولات ما اضافه خواهد شد که در صنایع پایین دستی تحول ویژه‌ای خواهد داشت.

کریمی در ادامه خاطر نشان کرد: پتروشیمی اروند با یک و نیم میلیارد دلار سرمایه گذاری ٢ هزار و ۵٠٠ نفر اشتغال مستقیم دارد که این موضوع را در صنایع پایین دست اشتغال را به صورت تصاعدی داریم

کریمی مدیرعامل‌پتروشیمی اروند گفت: خوزستان استان ویژه است و ما کار ویژه می‌خواهیم و از مدیریت استانی انتظار می‌رود مصوبات ویژه برای استان تعیین کند زیرا استان خوزستان پتانسیل تبدیل به یک قطب اصلی در بحث اشتغال و کار را دارد زیرا توان فنی و اقتصادی آن را نیز دارد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.