کد خبر : 11432
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۸

راوی جنوب گزارش می دهد ؛ اتاق بازرگانی، حلقه مشترک اقتصاد و صنایع / امین ابراهیمی مرد سال فولاد ایران گزینه جدی ورود به اتاق بازرگانی اهواز

راوی جنوب گزارش می دهد ؛  اتاق بازرگانی، حلقه مشترک اقتصاد و صنایع / امین ابراهیمی مرد سال فولاد ایران گزینه جدی ورود به اتاق بازرگانی اهواز

راوی جنوب| اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی نهادی غیرانتفاعی است که مهمترین وظیفه آن آموزش ارتقاء آگاهی فعالان اقتصادی و مشاوره به قوای سه گانه در جهت بهبود فضای کسب و کار، رونق اقتصادی و توسعه تجارت خارجی است. اعضای هیات نمایندگان این اتاق باید مطالبه گر حقوق قانونی فعالان اقتصادی باشند تا از

راوی جنوب| اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی نهادی غیرانتفاعی است که مهمترین وظیفه آن آموزش ارتقاء آگاهی فعالان اقتصادی و مشاوره به قوای سه گانه در جهت بهبود فضای کسب و کار، رونق اقتصادی و توسعه تجارت خارجی است. اعضای هیات نمایندگان این اتاق باید مطالبه گر حقوق قانونی فعالان اقتصادی باشند تا از این طریق، بخشی چشم اندازهای تعیین شده در حوزه اشتغال، سرمایه گذاری و توسعه تجارت خارجی کشور محقق شود.

از این رو خوزستان همزمان با سراسر کشور در ۲۰ اسفندماه ۱۴۰۱ انتخابات مهم اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز را پیش رو دارد که در حوزه اقتصادی این استان تاثیر مستقیم و مهمی دارد.

افراد زیادی از حوزه های اقتصادی و صنعتی خود را کاندیدای این دوره انتخابات هیات نمایندگان اتاق بازرگانی کرده اند که باتوجه به رسالت این اتاق در پیگیری مشکلات حوزه اقتصادی و صنعتی، افراد محدودی را می توان گزینه مناسب برای ورود به هیات نمایندگان این دوره از اتاق بازرگانی اهواز دانست.

امین ابراهیمی مدیرعامل فولاد خوزستان که سوابق درخشان وی در حوزه صنعت فولاد ایران باعث شد تا وی دو سال به عنوان مرد سال فولاد ایران انتخاب شود‌ اکنون به عنوان کاندیدای انتخابات هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز شده است.

پیش بینی می شود امین ابراهیمی با تکیه بر ائتلاف و مجامع اقتصادی مختلف کشور، بتواند با کسب آرا لازم به عنوان هیات نمایندگان وارد اتاق بازرگانی اهواز گردد و قطعا با سوابقی که از وی در مدیریت صنایع فولاد فولادی کشور دارد پل ارتباطی موثری بین بخش های مختلف صنعت و اقتصاد خواهد بود.

با توجه به اهمیت ماده ۵ وظایف و اختیارات اتاق بازرگانی و ضرورت اجرای این ماده امین ابراهیمی می تواند نقش مهمی را در این حوزه ایفا کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.