کد خبر : 12254
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۸

ادامه جولان آقازاده عبدعلی ناصری مدیرعامل توسعه نیشکر

ادامه جولان آقازاده عبدعلی ناصری مدیرعامل توسعه نیشکر

راوی جنوب|بخش سوم/ راوی جنوب طی دو گزارش که در سایت خود منتشر کرده به با ارائه مستندات و ادله کافی پرده از ویژه خواری های عبدعلی ناصری برای خانواده خود برداشته است. حال در سکوت نظارتی دو سهامدار اصلی یعنی بانک ملی و صادرات و همچین حراست شرکت توسعه نیشکر حسین ناصری آقازاده عبد

راوی جنوب|بخش سوم/ راوی جنوب طی دو گزارش که در سایت خود منتشر کرده به با ارائه مستندات و ادله کافی پرده از ویژه خواری های عبدعلی ناصری برای خانواده خود برداشته است.

حال در سکوت نظارتی دو سهامدار اصلی یعنی بانک ملی و صادرات و همچین حراست شرکت توسعه نیشکر حسین ناصری آقازاده عبد علی ناصری بعد از آنکه در ارائه مدرک تحصیلی کارشناسی از هندوستان مطابق مستندات به منابع انسانی موفق نبود، در سال ۱۴۰۲ به عنوان «رئیس تولید و توزیع کمپوست» منصوب شد.

نهادهای نظارتی و امنیتی و سازمان بازرسی به منظور جلوگیری از افزایش نگران کننده این دست اقدامات ناصری که می تواند مصادیق عینی رانت و فساد باشد ضمن بررسی ابعاد این موضوع به سایر مسائل شرکت توسعه نیشکر از جمله نحوه انتصابات، مزایده ، مناقصه، هزینه های بخش های مختلف، هزینه های دفتر مدیرعامل، املاک و دارایی های شرکت و دست چه کسانی است ورود جدی کنند و به مردم گزارش بدهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کامران شنبه , 16 اردیبهشت 1402 - 9:02

این مرتیکه کلا با رانت شریعتی استاندار سابق خوزستان اومد و با رانت هم داره خودشو نگه میداره و عملا شرکت بزرگ توسعه نیشکر را تبدیل کرد به ملک خانوادگی خود، سیاستگذار این همه اقدامات ناصواب عبدلی علی مدحجاوی مسوول دفتر سابق شریعتی هست دیه همه چی باید روشن باشه وقتی یه مسوول دفتر میشه نظریه پرداز و نفر دوم شرکت خدا به داد برسه