کد خبر : 12276
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۷

سانسور خوزستان توسط رسانه های تهرانی/ نشست خبری گزینشی توسعه نیشکر زیر سایه حذف رسانه های خوزستان/ عبدعلی ناصری چه چیزی را پنهان می کند؟

سانسور خوزستان توسط رسانه های تهرانی/ نشست خبری گزینشی توسعه نیشکر زیر سایه حذف رسانه های خوزستان/ عبدعلی ناصری چه چیزی را پنهان می کند؟

راوی جنوب| عبدعلی ناصری مدیرعامل توسعه نیشکر در حالی که با حجم گسترده ای از پرسش و ابهام در رابطه با عملکرد خود و بستگانش در شرکت نیشکر روبرو است اقدام به برگزاری یک نشست خبری بدون حضور رسانه های خوزستانی کرده است. یک جستجو ساده کافیست تا پی ببریم که پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ماه

راوی جنوب| عبدعلی ناصری مدیرعامل توسعه نیشکر در حالی که با حجم گسترده ای از پرسش و ابهام در رابطه با عملکرد خود و بستگانش در شرکت نیشکر روبرو است اقدام به برگزاری یک نشست خبری بدون حضور رسانه های خوزستانی کرده است.

یک جستجو ساده کافیست تا پی ببریم که پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ماه نشست خبری در شرکت توسعه نیشکر بدون حضور رسانه های محلی برگزار شد اگر از این توهین ناصری به رسانه های محلی بگذریم این پرسش مطرح می‌شود که عبدعلی ناصری چرا نشست خبری با حضور اهالی رسانه خوزستان برگزار نمی کند ؟
البته این پرسش از برخی از اهالی رسانه در خوزستان هم جای طرح دارد که چه کردید که با شما اینگونه رفتار می شود ؟

این نوع نگاه ناصری فارغ از اینکه نوعی فرار روبه جلو به محسوب می گردد و حتی رسانه چی های همراه خود را نادیده گرفته بلکه به دنبال پاک کردن صورت مسئله است، صورت مسئله ای که نه تنها با این دست نشست های خبری گزینشی پاک نمی شود بلکه به نوعی تایید کننده آن ابهام هاست و ابهام دیگری را اضافه کرد که این نشست خبری چه میزان برای شرکت توسعه نیشکر هزینه داشته است ؟

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شاهین یکشنبه , 17 اردیبهشت 1402 - 21:39

شما خبرنگارهای خوزستانی به فکرمردم نیستید
شما رفیق دزد وشریک قافله هستید
فقط دنبال منافع خودهستید
مردم خیلی باهوش هستند
حدود بیش از ۲سال هست که اخبارکذب درمورد موفق ترین مدیر خوزستان یعنی یکنیدعبدالعلی ناصری منتشرمیکنید
به جرم اینکه خوزستانی است و دیوارش ازبقیه کوتاه تر است
پس چراواسه مدیران غیربومی خوزستان
اینقدرحساسیت نشان نمیدید؟ مسبب بی نظمی وتخریک عوام خودتون هستید بخاطرنشر اخبارکذب.