کد خبر : 14424
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۶

عزم خانوادگی پتروشیمی امیرکبیر برای خلق حماسه جمهور

عزم خانوادگی پتروشیمی امیرکبیر برای خلق حماسه جمهور
کارکنان پرتلاش پتروشیمی امیرکبیر به همراه خانواده با حضور در محل استقرار صندوق سیار اخذ رای برای انتخابات رییس جمهور چهاردهم، جلوه‌های زیبایی از شور، شعور و تعهد را خلق کردند.

به گزارش راوی جنوب، در راستای تاکید مقام معظم رهبری بر مشارکت حداکثری آحاد مردم در بزرگترین رویداد سیاسی کشور و نقش‌آفرینی موثر در انتخاب رئیس جمهور چهاردهم، پتروشیمی امیرکبیر با تدارک برنامه ای ویژه در راستای سهولت حضور کارکنان عملیاتی به همراه خانواده در محل مجتمع، با برگزاری جشنواره‌ای ضمن اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، حضور خانوادگی و مشارکت حداکثری را فراهم کرد.

بعدازظهر امروز صندوق سیار شماره ۹۶ انتخابات ریاست جمهوری شهرستان بندرماهشهر جهت انجام فرآیند رای‌گیری انتخاباتی از تلاشگران صنعت پتروشیمی و خانواده آنها در مسجد الرضا(ع) پتروشیمی امیرکبیر مستقر شد.

کارکنان عملیاتی و نوبت‌کار به همراه خانواده، همزمان با اقشار مختلف جامعه در شعبه اخذ رای مجتمع پتروشیمی امیرکبیر برای شرکت در جشن سیاسی، پای صندوق رای رفته و نام رئیس جمهور منتخب خود را به صندوق انداخته تا بار دیگر در حماسه جمهور نقش‌آفرینی کنند.

برگزاری مراسم و برنامه‌های متنوع فرهنگی، مسابقه عکاسی “شور حضور”، ثبت لحظات زیبا و خاطره‌‌انگیز حماسه خانوادگی همکاران و تقدیر ویژه از کودکان حاضر در جشن ملی انتخابات، از اقدامات پتروشيمی امیرکبیر بود تا تلاشگران صنعت پتروشیمی همگام با سایر هم‌وطنان حماسه‌ای جاویدان و ماندگار رقم بزنند.

Lavc58.54.100

Lavc58.54.100

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.