کد خبر : 15280
تاریخ انتشار : شنبه ۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۶

جلسه مجمع عمومی شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری کرخه و شاوور برگزار شد

جلسه مجمع عمومی شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری کرخه و شاوور برگزار شد
رییس اداره دبیرخانه، هیئت مدیره و روابط عمومی شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری کرخه و شاوور از برگزاری جلسه مجمع عمومی عادی سالانه این شرکت بمنظور بررسی عملکرد سالیانه خود در بخش های مختلف در سال ۱۴۰۲ خبر داد‌‌.

به گزارش راوی جنوب، به نقل از شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان، حسین غافلی نژاد با اعلام این خبر اظهار کرد: این جلسه با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری کرخه و شاوور، معاون شبکه های آبیاری و زهکشی رییس مجامع و اعضای هیئت مدیره، مدیریت بازرسی حسابرسی و صاحبان سهام شرکت در محل سالن جلسات مجامع سازمان آب و برق خوزستان برگزار شد.

وی افزود: مدیرعامل شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری کرخه و شاوور در این جلسه ضمن بیان معرفی و کلیاتی از وضعیت فعلی بخش های مهم شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری کرخه و شاوور از جمله فنی و مهندسی، تعمیرات، بهره برداری، برنامه ریزی، آموزش، فناوری اطلاعات و ارتباطات، حقوقی، حراست، مشترکین، امور اداری، روابط عمومی فرهنگی بسیج، گزارشی هم در خصوص عملکرد مالی و پشتیبانی سال ۱۴۰۲ شرکت، ارائه کرد.

وی ادامه داد: مسعود صادقی با اشاره به عملکرد مثبت همه واحدها و مناطق مختلف شرکت از کارکنان شرکت تقدیر و تشکر کرد و توضیحاتی را ارائه داد.

گفتنی است؛ در پایان این جلسه صورتهای مالی سال ۱۴۰۲ و گزارش عملکرد شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری و زهکشی مورد تصویب مجمع عمومی قرار گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.