کد خبر : 15160
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۲

۱۱۵ میلیارد تومان حق عوارض و آلایندگی شهرستان حمیدیه گم شده؟

۱۱۵ میلیارد تومان حق عوارض و آلایندگی شهرستان حمیدیه گم شده؟
ضرورت ورود فوری نهادهای نظارتی_امنیتی به موضوع عوارض آمادگی شهرستان حمیدیه، چه میزان عوارض و حق آلایندگی به این شهرستان پرداخت شده است؟ ۱۱۵ میلیارد تومان اختلاف عددی کجاست؟

راوی جنوب| پس از آنکه مجتبی یوسفی در جلسه ای با مردم حمیدیه از اعضای شورای شهر و مسئولان حمیدیه خواستار ارائه گزارش در رابطه با هزینه های حق آلایندگی شد برخی از اعضای شورای شهر با شلوغ بازی سعی کردند از سوال نماینده فرار کنند.

 

اما طبق اسناد به راوی جنوب علی خورشیدی مدیرکل امور مالیاتی استان خوزستان در تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۱۱طی نامه ای به فرمانداری حمیدیه اطلاعات واریز عوارض و آلایندگی سنوات این شهرستان را از تاریخ ۱۴۰۱ تا پنج ماه ۱۴۰۳ اعلام کرد.

طبق نامه مدیرکل امور مالیاتی تاکنون در تاریخ قید شده عددی بیش از ۲۳۷ میلیارد تومان واریز شده این درحالی است که شورای شهر در تکذیبیه و اطلاع رسانی خود اعلام کرده ۱۲۲ میلیارد تومان پول حق عوارض آلایندگی دریافت کرده است.

 

اختلاف دو عدد اداره کل مالیاتی و شورای شهر حمیدیه نشان میدهد ۱۱۵ میلیارد تومان اختلاف وجود دارد که تایید کننده گفته های مجتبی یوسفی است اما این اختلاف عدد که حق مردم حمیدیه است ورود فوری نهادهای امنیتی و نظارتی را بیش از هر زمان دیگر الزامی می کند.

 

امروز مردم حمیدیه یک مطالبه دارند که دستگاه های نظارتی هرچه سریع تر از شورای شهر و شهرداری حمیدیه سوال کند که این ۱۱۵ میلیارد تومان کجا هزینه شده است ؟

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.