کد خبر : 15233
تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۰

امام جمعه اهواز:

خوزستان نباید دغدغه آب داشته باشد/ راهپیمایی حمایت از غزه برگزار می‌شود

خوزستان نباید دغدغه آب داشته باشد/ راهپیمایی حمایت از غزه برگزار می‌شود
نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز با اشاره به اینکه آب شرب خوزستان همچنان در برخی از مناطق استان با مشکل مواجه است گفت: با وجود ۱۰ سد پرآب در استان نباید دغدغه آب وجود داشته باشد.

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدنبی موسوی فرد در آیین سیاسی عبادی نماز جمعه این هفته اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) این شهر با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: هفته آینده راهپیمایی در اعتراض به جنایات فلسطین در کل استان برگزار خواهد شد.

وی در ادامه با آرزوی قبولی عزاداری‌های نمازگزاران در اربعین حسینی اظهار کرد: از همه دست اندرکاران و به ویژه دولت‌های عراق و ایران که زمینه‌ساز برگزاری هرچه باشکوه تر این عزاداری‌ها شدند تشکر می‌کنم.

حجت الاسلام موسوی فرد به موضوع ازدواج اشاره کرد و افزود: حیا، امانت‌داری و راستگویی سه شاخصه مهم برای انتخاب زوج مناسب است و باید قبل از ازدواج به این موارد توجه کرد.

وی توضیح داد: همچنین حیا در چشم، گفتار، مال دیگران، شنیدن، راه‌رفتن، پوشش و رفتار بسیار مهم بوده و باید مدنظر تمامی انسان‌ها باشد.

امام جمعه اهواز بیان کرد: مسئولان نسبت به ارائه تسهیلات ازدواج همکاری لازم را انجام داده و زمینه ازدواج جوانان را فراهم کنند که در این راستا می توان از ظرفیت خیرین استفاده کرد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.