کد خبر : 15230
تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۶

لطیفی: برخی برای استقلال نقشه می‌کشند؛ هواداران باید صبور بوده و حمایت کنند

لطیفی: برخی برای استقلال نقشه می‌کشند؛ هواداران باید صبور بوده و حمایت کنند
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال، گفت: متاسفانه برخی با نقشه برای استقلال حاشیه درست می‌کنند تا تیم وارد بحران شده و آنها به اهدافشان برسند.

علی لطیفی در گفت‌وگو با ایرنا با اشاره به شکست استقلال تهران مقابل استقلال خوزستان در هفته سوم لیگ برتر باشگاه‌های ایران، اظهار داشت: طرفدار و حامی جواد نکونام او نیستم، اما اگر بخواهید عملکرد فنی این تیم را نسبت به فصل پیش مقایسه کنیم، به مراتب بهتر است و تیم از نظر هجومی نمایش‌ بهتری را به اجرا می‌گذارد. استقلال در فصل نقل‌وانتقالات، بهترین یارگیری را داشت و مدیریت، بازیکنان مطرحی را به خدمت گرفت. نکونام ابزار لازم را در اختیار دارد و به مروز زمان تاکتیک خود را جا خواهد انداخت.

وی افزود: جواد نکونام چه در زمانی که فوتبال بازی می‌کرد و چه در زمانی که وارد مربیگری شد، نوع فوتبال و تفکرش به بازی تدافعی شباهت داشت. او کارش در مربیگری را با یکی از تدافعی‌ترین مربیان تاریخ فوتبال استارت زد که این مسائل در ذهنیتش تاثیرگذار شد. اکنون استقلال در حال پوست اندازی است و این مساله به معنای آن است که استقلال می‌خواهد از حالت تدافعی به حالت هجومی تغییر سیستم دهد که این کار نیاز به زمان دارد.

لطیفی: برخی برای استقلال نقشه می‌کشند؛ هواداران باید صبور بوده و حمایت کنند

پیشکسوت استقلال، خاطرنشان کرد: استقلال در سه دیداری که در لیگ برتر پشت سر گذاشته، در ضربات ایستگاهی روی دروازه رقبا خطرناک ظاهر شده است، اما این نقطه قوت استقلال برای آنها به نقطه ضعف هم تبدیل شده است. وقتی حریفان صاحب ضربات ایستگاهی شده‌اند، برای ما موقعیت ایجاد کرده‌اند. در همین بازی با استقلال خوزستان شاهد بودیم که دروازه سیدحسین حسینی روی ضربه ایستگاهش باز شد.

لطیفی تصریح کرد: نکونام در این فصل محکوم به موفقیت و قهرمانی بوده و به خوبی به این مساله واقف است و می‌داند هواداران از وی انتظار دارند تا تیم را به مقام قهرمانی برساند. او از سختی‌هایی که در ادامه راه در پیش است، اطلاع کامل دارد. من همیشه حرفی را که احساس کنم حق است را بر زبان می‌آورم. اگر می‌گویم در مقطع فعلی باید از استقلال حمایت کرد به این دلیل است که منطقی و فوتبالی حرف می‌زنم. بر این باور هستم که باید پشتیبان تیم بود، هر چند نظرم بر این است در کادر فنی استقلال فردی چون مهدی پاشازاده که کاپیتان این تیم بوده و می‌تواند رابط بین مدیریت و تیم باشد، خالی است. او اگر از نظر فنی هم نتواند به تیم کمک کند که البته می‌تواند، حضورش تاثیرات مثبت زیادی به همراه خواهد داشت.

لطیفی: برخی برای استقلال نقشه می‌کشند؛ هواداران باید صبور بوده و حمایت کنند

وی تاکید کرد: در هیچ کجای دنیا در هفته سوم از مربی انتقاد نمی‌کنند. در هفته اول استقلال دقیقه ۹۰ گل خورد اما دقیقه ۹۳ به گل پیروزی رسید. برایم سئوال بود چرا وقتی تیم در دقیقه ۹۰ گل و هنوز بازی تمام نشده بود، انتقادها شروع شد. این نشان می‌دهد برخی‌ خط می‌دهند. نه طرفدار جواد نکونام هستم و نه از او حمایت می‌کنم، اما حرف حق را می‌زنم. متاسفانه برخی هستند که نقشه می‌کشند و حاشیه درست می‌کنند تا تیم را وارد بحران کنند. این افراد نه به فکر استقلال هستند و نه منافع تیم برایشان اهمیت دارد، بلکه به خودشان فکر می‌کنند. استقلال در ترکیب تیم خود با تغییرات زیادی روبه‌رو شد و احتیاج به زمان دارد تا به وحدت تاکتیکی رسیده و بازیکنان به هماهنگی کامل با یکدیگر دست پیدا کنند.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال، اعلام کرد: فصل گذشته هم گفتم استقلال به ثبات نیاز دارد، این عدم ثبات در ۱۰ سال گذشته به استقلال ضربه زده است. ثبات مهم‌ترین عامل برای رسیدن به موفقیت است.

لطیفی: برخی برای استقلال نقشه می‌کشند؛ هواداران باید صبور بوده و حمایت کنند

پیشکسوت استقلال، گفت: از هواداران استقلال خواهش می‌کنم از تیم و نکونام حمایت کنند. خوب نیست بخواهیم در هفته سوم از مربی انتقاد کنیم و خواهان برکنار وی باشیم. هواداران واقعی استقلال که فوتبال فهم هستند، از تیم حمایت می‌کنند تا آبی‌ها به جایگاه مناسبی برسد. اکنون باید صبور بود و از مجموعه تیم حمایت کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.