کد خبر : 15291
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۷

میثم ایل اسکندری رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری:

جمع آوری کیوسک های غیرمجاز و برخورد با متخلفین

جمع آوری کیوسک های غیرمجاز و برخورد با متخلفین
رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی گفت: کیوسک های غیر مجاز و متخلف در سطح شهر اهواز شناسایی و جمع آوری می شوند.

به گزارش راوی جنوب، اسکندری گفت: به منظور حفظ سلامت شهروندان و اجرای دستور مقام محترم قضایی و معاونت محترم خدمات شهری مبنی بر سلب امتیاز و جمع آوری کیوسک های متخلف، این سازمان با همکاری رییس پلیس پیشگیری و اداره پیشگیری از تخلفات شهری اجرای طرح ضربتی جمع اوری کیوسک های غیر مجاز و متخلف را در دستور کار خود قرار داده است .

رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری بر ایجاد انضباط و نظم در مبلمان شهری تاکید کرد وگفت : نماد و منظر کیوسک ها باید به نشاط اجتماعی کمک کند نه اینکه مخل آسایش عمومی باشد بنابراین انتظار می رود کیوسک داران به فعالیت خود در چارچوب قانون ادامه دهند.

وی درخصوص عرضه دخانیات و مواد ممنوعه در کیوسک های مطبوعاتی گفت: عرضه مواد دخانی در کیوسک های مطبوعاتی طبق قانون و براساس قرارداد فی مابین ممنوع است و دغدغه این سازمان در خصوص رسالت فرهنگی و عدم فروش دخانیات نیز به اتحادیه ابلاغ شده که امیدواریم با نظارت سازمان و اتحادیه شاهد عدم فروش دخانیات در کیوسک های مطبوعاتی باشیم.

وی گفت: مدیریت شهری در ساماندهی کیوسک ها مصمم است و در صورتی که کیوسکداران به تخلف های خود ادامه دهند ،کیوسک های متخلف سلب امتیاز و جمع آوری خواهند شد .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.