کد خبر : 4972
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 دسامبر 2021 - 16:10

تجمع کارکنان آبفا اهواز در مقابل شرکت/گلایه کارکنان از عدم پرداخت حقوق و خلف وعده مسئولین/ادغام لغو شود

تجمع کارکنان آبفا اهواز در مقابل شرکت/گلایه کارکنان از عدم پرداخت حقوق و خلف وعده مسئولین/ادغام لغو شود

به گزارش خبرنگار راوی جنوب، روز چهارشنبه(۱۷ آذر ماه ۱۴۰۰) تعداد زیادی از کارکنان آبفا اهواز مقابل این شرکت دست به تجمع اعتراضی زدند و در گفتگو با خبرنگار ما، از حدود چهار ماه حقوق معوقه و مخالفت شدید با ادغام خبردادند. این کارکنان به خبرنگار راوی جنوب می‌گویند: از استاندار ویژه خوزستان می خواهیم

به گزارش خبرنگار راوی جنوب، روز چهارشنبه(۱۷ آذر ماه ۱۴۰۰) تعداد زیادی از کارکنان آبفا اهواز مقابل این شرکت دست به تجمع اعتراضی زدند و در گفتگو با خبرنگار ما، از حدود چهار ماه حقوق معوقه و مخالفت شدید با ادغام خبردادند.

این کارکنان به خبرنگار راوی جنوب می‌گویند: از استاندار ویژه خوزستان می خواهیم به مشکلات و معیشت ما توجه کند؛ مسئولین آبفا استان و اهواز فقط وعده می دهند اما از حقوق خبری نیست.

کارکنان آبفا اهواز نسبت به عدم پرداخت حدود چهار ماه حقوق، بیمه درمانی، مطالبات گذشته و همچنین ادغام غیرکارشناسی، اعتراض داشتند.

یکی دیگر از کارکنان می گوید: آبفا اهواز یک هزار و ۷۰۰ پرسنل دارد که به کلانشهر اهواز و شهرهای تابعه خدمات‌رسانی می‌کند.

او ادامه می دهد: در خصوص ادغام آب و فاضلاب اهواز هنوز از طرف آبفا کشور هیچگونه نامه رسمی ابلاغ نشده و صرفا دستورات شفاهی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: دوسال از این اتفاق می گذرد اما مشکلات پرسنل آبفا اهواز کم نشده و کلیه پرسنل به اتفاق مخالف ادغام بوده و از این شرایط ناراضی اند و انگیزه ها از بین رفته است.

پرسنل آبفا می گویند: دلیل اینکه کیفیت خدمات پایین آمده، کاهش انگیزه پرسنل و افزایش مشکلات شرکت است.

آنها پیش از این نیز بارها نسبت به عدم پرداخت حقوق معوقه خود و لغو ادغام، مقابل شرکت آبفا اهواز، خوزستان و استانداری دست به تجمع اعتراضی زده بودند.

این کارکنان حقوقشان را می خواهند و به ادغام اعتراض دارند، اما مسئولین شرکت آبفا کشور و خوزستان همچنان به معیشت و خواسته های کارکنان بی توجه بوده و علارغم تلاش‌های صورت گرفته، همچنان مشکلات کارکنان آبفا اهواز پابرجاست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

امیرکیانی پنج‌شنبه , 9 دسامبر 2021 - 7:49

ادغام و انحلال شرکت آب و فاضلاب اهواز، موجب عدم توانمندی مالی شرکت جهت ارائه خدمات مناسب به شهروندان و تهدید علیه بهداشت عمومی محسوب می گردد.