کد خبر : 10466
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 دسامبر 2022 - 21:01

تالار نیایش شهر شوش تا اطلاع ثانویی تعطیل شد

تالار نیایش شهر شوش تا اطلاع ثانویی تعطیل شد

راوی جنوب_ شوش| منابع آگاه به راوی جنوب گفته اند، تالار نیایش وابسته به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوش به دلیل مشکلات فنی تا رفع آن مشکلات تعطیل شد. طبق بررسی خبرنگار ما این مجتمع بعد از بارندگی جمعه گذشته دچار آبگرفتگی و ریزش آب از نورگیر سقف آن گردید. این اتفاق باعث واکنش

راوی جنوب_ شوش| منابع آگاه به راوی جنوب گفته اند، تالار نیایش وابسته به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوش به دلیل مشکلات فنی تا رفع آن مشکلات تعطیل شد. طبق بررسی خبرنگار ما این مجتمع بعد از بارندگی جمعه گذشته دچار آبگرفتگی و ریزش آب از نورگیر سقف آن گردید.

این اتفاق باعث واکنش فعالان اجتماعی و رسانه ایی و هشدار به مسئولان زیربط بابت پیشگیری از اتفاقات ناگوار در هنگام برگزاری مراسم گردید.

محمود عیدانی فرماندار شوش بعد از بررسی های کارشناسی دستور به تعطیلی این مکان تا اطلاع ثانویی به دلایل ایمنی داد.

این در حالی است که این گروه نمایشی صوت الغریب در حال اجرای نمایش یاس کبود در مورد شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) بود، که بعد از دوشب اجرا از ادامه کار انها جلوگیری شد.

به گفته سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، کارشناسی از اداره کل برای بررسی و تهیه گزارش به منظور جذب اعتبار لازم فرستاد شد.

اما یکی از متولیان نمایش صوت الغریب در گفتگو با خبرنگار راوی جنوب از ضمن انتقاد از ناهماهنگی ها خواستار توجه بیشتر به موضوعات فرهنگی شد.

این عضو گروه صوت الغریب گفت: ما روزهاست در حال تمرین بودیم و کلیه هزینه این نمایش شخصی است ولی با این اتفاق رخ داده برنامه را اجرا نکردیم و هم ضرر کردیم.

کار ما برای رضای خدا و رایگان بود، چرا باید یک باران باعث شود مسئولان متوجه اشکال فنی ساختمانی در این مجتمع شوند.

شایان ذکر است فرماندار و سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد شوش مکان دیگری را برای اجرا پیشنهاد داده بودند که بدلیل فضای محدود و سختی کار جابجایی دکور نمایش، مسئولان نمایش از ادامه کار انصراف دادند.

تالار نیایش مدتی توسط بخش خصوصی مدیریت شده است و تنها تالار شهر شوش می باشد که مکان اجرای برنامه فرهنگی است و اعتبار خوبی برای حفظ و نگهداری آن جذب نشده است.

باید دید مسئولانی که دستور تعطیلی این سالن را دادند، آیا می توانند در کمترین زمان پیگیر جذب اعتبار برای بازسازی آن شوند؟

خبرنگار: مهدی آل کثیر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.