کد خبر : 13294
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 سپتامبر 2023 - 22:45

نگاهی به عملکرد مدیریت گروه ملی: ابهام در آمار فروش تا استخدام های فله ای

نگاهی به عملکرد مدیریت گروه ملی: ابهام در آمار فروش تا استخدام های فله ای

ظرفیت اسمی گروه ملی صنعتی فولاد اهواز یک میلیون و نهصدو سی و پنج هزار تن در سال است که ماهیانه باید ۱۶۱/۲۵۰تن تولید شود که طی سال های ۱۳۸۸ بیش از دو میلیون تن در سال تولید شد که رکوردی بی سابقه برای گروه ملی به حساب می آید اما بعداز اختلاس چند هزار

ظرفیت اسمی گروه ملی صنعتی فولاد اهواز یک میلیون و نهصدو سی و پنج هزار تن در سال است که ماهیانه باید ۱۶۱/۲۵۰تن تولید شود که طی سال های ۱۳۸۸ بیش از دو میلیون تن در سال تولید شد که رکوردی بی سابقه برای گروه ملی به حساب می آید اما بعداز اختلاس چند هزار میلیاردی و واگذاری شرکت گروه ملی به بانک ملی در سال ۱۳۹۵ به بعد به شدت آمار تولید ،فروش ،ورود قطعات با سوءمدیریت مدیران به حداقل رسید و هم اکنون نزدیک به ۳۰۰میلیارد تومان بدهی ماحصل عملکرد مدیران این شرکت است و صورت های مالی شرکت زیان ده و تراز مالی منفی می باشد .

طی این چند سال متاسفانه مدیران آمار درست و اصولی از تولید و فروش محصولات خود را ارائه نمی دهند و آمار ها غیر واقعی و کاملا اشتباه در رسانه ها منعکس می شود و این آمارها و ارقام از پشتوانه علمی برخوردار نیستند. بیشترین آمار تولیدی طی این ۷ سال توسط مدیران بانک ملی در شرکت گروه ملی انجام شده کمتر از ۴۰۰ هزار تن در سال یعنی تقریبا یک/ هشتم در زمان دکتر یوسفی بوده است و متاسفانه با ورود مدیریت جدید این آمار تولید کاهش یافته است . هم اکنون آمار ماهانه تولید کمتر از ۳۵ هزار تن است که اختلاف فاحشی با آمار تولیدی ماهانه است (تولید ماهانه ۱۶۱/۲۵۰ تن است ).

ابهام درآزمون استخدام و استخدام های فله ای ، عدم اجرای طرح طبقه بندی مشاغل و بازگشت به کار برخی کارگران اخراجی موجب نارضایتی کارگران شرکت گروه ملی شده است که امیدواریم نهادهای نظارتی و مسولان استانی در کنار زحمت کشان کارگری باشند و خواهان شفاف سازی عملکرد مدیریت گروه ملی باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مرتضی صدیقی دوشنبه , 11 سپتامبر 2023 - 14:00

با سلام و احترام، اینجانب یکی از آسیب دیدگان مدیریت و زیرمجموعه بسیار ضعیف حال حاضر گروه ملی هستم. بیش از یکسال است که رای کیفری کمیسیون ماده ۱۶ در دست دادم و ایشان با اطلاعات غلط دریافتی از مدیران ضعیف خود ، تاکنون از اجرای آن طفره رفته است و مکاتبات قوه قضائیه نیز تاکنون مثمر ثمر نبوده است. اسناد و مدارک موجود است. افراد اجرایی ایشان که منتصب برخی نمایندگان بی کفایت فعلی هستند ، فاقد توانمندی لازم برای اداره کردن امور جاری هستند چه رسد که آینده نگر و برنامه داشته باشند. در صورت لزوم آماده حضور در دفتر تحریریه شما با ارائه مدارک می باشم.لطفاً تلفن تماس و یا آدرس دفتر اعلام بفرمائید.