کد خبر : 13004
تاریخ انتشار : جمعه 30 ژوئن 2023 - 12:10

شهردار اهواز در نماز جمعه علت کارشکنی ها را به مردم بگوید

شهردار اهواز در نماز جمعه علت کارشکنی ها را به مردم بگوید

راوی جنوب| رضا امینی شهردار اهواز طبق برنامه ریزی همیشگی در نماز جمعه ها که یکی از مسئولان پیش از خطبه سخنرانی خواهد کرد قرار است سخنران پیش از خطبه نماز جمعه این هفته باشد‌. رضا امینی با اکثریت آرا اعضای شورای شهر اهواز به عنوان شهردار اهواز انتخاب شد و توانست در مدت کوتاهی

راوی جنوب| رضا امینی شهردار اهواز طبق برنامه ریزی همیشگی در نماز جمعه ها که یکی از مسئولان پیش از خطبه سخنرانی خواهد کرد قرار است سخنران پیش از خطبه نماز جمعه این هفته باشد‌.

رضا امینی با اکثریت آرا اعضای شورای شهر اهواز به عنوان شهردار اهواز انتخاب شد و توانست در مدت کوتاهی اقدامات زیر ساختی در حوزه مالی و منابع انسانی انجام بدهد.

هرچند بررسی عملکرد امینی در مطلب دیگر لازم است به دقت انجام شود اما ضروری است به چالش ها و کارشکنی های مقابل امینی اشاره شود از انفصال های پی در پی و هفتگی برای امینی تا ترک فعل پیمانکاران که با همراهی جریان پلاکدار رسانه ای و مجازی نویس محدود همراه بود، البته منتقدان منصفی هم هستند که امینی باید نسبت به نقدهای آنها دقت کند.

اما با بررسی جریانی گروه پلاکدار رد پای یک شهردار اهواز و یک آقازاده دیده میشود مجازی نویسی که به نیابت از شهردار معزول و متخلف اهواز می نویسد و سه رسانه نزدیک به آقا زاده که در دوران این شهردار متخلف اسبق اهواز امتیازهای خاص و ویژه خواری های را در کارنامه خود داشتند.

امینی ، نوشادی و عالیپور در موارد متعدد مانع ویژه خواری این جریان پلاکدار رسانه ای و پیمانکاران آن ها شدند اما هیچکدام این جریان فاسد را به مردم معرفی نکرد این حق مردم و شهروندان اهوازی است که امینی در نماز جمعه اهواز این جریان پلاکدار (رسانه ای و مجازی نویس) و مقدار ویژه خواری آنها را به مردم اعلام کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.