کد خبر : 10559
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 ژانویه 2023 - 21:31

یک دهه افتخارات رشته ورزشی بوکس شوش/ خداحافظی مربی اسبق تیم ملی از ورزش بوکس شوش

یک دهه افتخارات رشته ورزشی بوکس شوش/ خداحافظی مربی اسبق تیم ملی از ورزش بوکس شوش

مجید صرخه مربی اسبق تیم ملی بوکس کشور و دبیر اسبق هیات بوکس شوش در مصاحبه با راوی جنوب گفت: بیش از یک دهه پیش بود که رشته ورزشی بوکس را که گمنام بود و افتخاراتی نداشت، توسط دبیری من و به ریاست آقای کریم بنیانی تحویل گرفتیم. در مدت کوتاهی توانستیم این رشته را

مجید صرخه مربی اسبق تیم ملی بوکس کشور و دبیر اسبق هیات بوکس شوش در مصاحبه با راوی جنوب گفت: بیش از یک دهه پیش بود که رشته ورزشی بوکس را که گمنام بود و افتخاراتی نداشت، توسط دبیری من و به ریاست آقای کریم بنیانی تحویل گرفتیم.

در مدت کوتاهی توانستیم این رشته را درخوزستان به بالاترین رده ارتقاء دهیم و حتی در بین بزرگان ورزش بوکس کشور، بوکس شوش مطرح شد.

صرخه اظهارداشت: در یک دهه گذشته بیش از ۳۰ قهرمان استانی و کشوری در رده های مختلف افتخارآفرینی کردند و به ورزش بوکس معرفی کردیم.

صرخه که از مربیان تراز اول استان است افزود: از سال ۹۰ تاکنون هفت دوره مربی تیم استان و سال ۹۵ مربی تیم ملی نوجوانان بودم، که در آن سال حتی اردوی تیم ملی نوجوانان بوکس را در شوش برپا کردیم.

مربی اسبق بوکس کشور در ادامه گفت: خوشحالم در دوره ای از عمرم توانستم این رشته را به اوج برسانم که در تاریخ شوش بی سابقه بود و برای جامعه ورزش شوش کاری در حد توانم کرده باشم.

وی گفت: بخاطر علاقه شدید به ورزش و رشته بوکس تصمیم گرفتم، رینگ بوکس و وسایل دیگر را که از هزینه شخصی خرج کرده ام به صورت امانت به اداره ورزش تحویل دهم تا خود اداره این هیات را مدیریت کند و بنده از هیات و رشته بوکس شوش خداحافظی میکنم، ولی در سطح استان و کشور به فعالیتهای خود ادامه می دهم و هم اکنون شاگردانی دارم که بصورت خصوصی در حال آموزش دادن به آنها هستم.

شایان ذکر است که در شوش رشته بوکس در بین نوجوانان و جوانان دارای علاقه مندان زیادی شده و این مسئله باعث شده بیشتر مورد توجه قرار گیرد و در سالهای گذشته دچار مشکلاتی گردید که به بستن باشگاه منجر گردید.
یاد آور می شویم که در هنگام تعطیلی این رشته و سر در گمی علاقمندان مسئولان نتوانستند در اسرع وقت فکری و چاره ای بیندیشند و آقای مجید صرخه با تواضع و از خودگذشتگی تصمیم به تحویل باشگاه و وسایل آن به سرپرست جدید اداره آقای مجید دهگان کند تا این رشته به افول بازنگردد و شاید بتوان آن را در اوج نگه داشت.

خبرنگار: مهدی آل کثیر

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.