کد خبر : 11786
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۱

قرار وثیقه مانع از برخورد قاطع قانون با مدیرعامل آبفای خوزستان نشود/اشد مجازات برای مقصران حادثه فوت کودک اهوازی

قرار وثیقه مانع از برخورد قاطع قانون با مدیرعامل آبفای خوزستان نشود/اشد مجازات برای مقصران حادثه فوت کودک اهوازی

به گزارش راوی جنوب، ظهر روز جمعه ۱۱ فرودین ماه، پسربچه ای هفت ساله در کوی مدرس اهواز در اثر سقوط در یکی از محل های حفاری پروژه های آبفا جان خود را از دست داد که با واکنش به موقع و سریع دادستان مرکز خوزستان همراه شد. پس از اینکه این خبر به سرعت

به گزارش راوی جنوب، ظهر روز جمعه ۱۱ فرودین ماه، پسربچه ای هفت ساله در کوی مدرس اهواز در اثر سقوط در یکی از محل های حفاری پروژه های آبفا جان خود را از دست داد که با واکنش به موقع و سریع دادستان مرکز خوزستان همراه شد.

پس از اینکه این خبر به سرعت در فضای رسانه ای و مجازی استان خوزستان منتشر و با واکنش خبرنگاران و عموم مردم مواجه شد، دادستان کل استان خوزستان در ساعات اولیه با صدور دستور قضایی حکم جلب مقصران حادثه را صادر کرد.

بعد از انتشار اخبار مربوط به فوت این کودک، مشخص شد محمدرضا کرمی نژاد مدیرعامل غیر پاسخگوی آبفای خوزستان که از سن بازنشستگی او هم گذشته، جزو کسانی است که بازداشت شدگان است و بنا بر گفته منابع آگاه با تامین قرار وثیقه ۵۰۰ میلیون تومانی آزاد شد.

حال افکار عمومی استان خوزستان و به طور ویژه مردم کلانشهر اهواز باتوجه به ابهام های جدی در مدیریت کرمی نژاد و نشست های پی در پی خیابان های اهواز بعد از اتمام پروژه های به اصطلاح نوسازی شده خطوط فاضلاب و همچین فوت دردناک کودک اهوازی خواستار برخورد قاطع از سوی دادستان مرکز استان و استاندار خوزستان با این مدیر غیر پاسخگو را دارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.