کد خبر : 15255
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۲

هجدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست در سال ۱۴۰۳: حضور پتروشیمی مارون در مهمترین رویداد صنعت پلاستیک ایران

هجدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست در سال ۱۴۰۳: حضور پتروشیمی مارون در مهمترین رویداد صنعت پلاستیک ایران
هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست با هدف اصلی رونق‌بخشی به بازار پلاستیک داخلی و بهبود روند بازاریابی جهانی در این صنعت افتتاح شد.

به گزارش راوی جنوب، این رویداد که در تاریخ ۱۸ شهریور تا ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ در محل نمایشگاه بین اللملی افتتاح شد ، این نمایشگاه به عنوان فرصتی طلایی برای متخصصان و فعالان حوزه پلاستیک در داخل و خارج از کشور تلقی می‌شود و می‌تواند تحولات نوینی را در صنعت پلاستیک نه تنها در داخل ایران بلکه در سطح جهانی نیز به ارمغان بیاورد.

امید می‌رود که در هجدهمین دوره از این نمایشگاه، شاهد رویدادهای تاثیرگذاری باشیم که به توسعه و پیشرفت بیشتر صنعت پلاستیک کمک کرده و راه را برای گسترش و رشد این صنعت در بازارهای جهانی هموارتر کند. این نمایشگاه نه تنها بستری برای نمایش توانمندی‌های داخلی است بلکه می‌تواند بستری برای تبادل دانش و تجربیات با فعالان بین‌المللی و گسترش شبکه‌های تجاری باشد. به همین دلیل هجدهمین دوره این رویداد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و انتظار می‌رود که با حضور گسترده‌تر و فعال‌تر شرکت‌ها و متخصصان، موفقیت‌های بزرگ‌تری را در پی داشته باشد.

 

در این دوره از نمایشگاه  بالغ بر ۸۰۰ شرکت داخلی و خارجی از  کشورهای چین، ترکیه ، هند ، آلمان، کره جنوبی، ایتالیا، روسیه، تایوان، فرانسه و اسپانیا  حضور دارند و آخرین دستاوردها و نوآوری‌های خود را در حوزه‌های مختلف مواد اولیه و فرآورده های پتروشیمی ، خدمات فنی و مهندسی، محصولات پیش ساخته و ساخته شده، مستربچ، گرانول و کامپاند، پلیمر، ماشین آلات، مصنوعات و محصولات نهایی، مراکز علمی و پژوهشی، تحقیقاتی و دانشگاهی، تست آزمایشگاهی HSE  و سایر گروه های مرتبط به نمایش می‌گذارند.

در این نمایشگاه پتروشیمی مارون با حضور خود دست آورد ها در سالن ۸ و۹ از ساعت ۸ الی ۱۶ آماده و منتظر حضور گرم مهمانان و بازدید کنندگان می باشد

نمایشگاه بین المللی ایران پلاست با حضور شاه میرزایی معاون وزیر  نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، برادران معاون صنایع عمومی وزارت صمت، عسگری مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس ، علائی طباطبائی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران و سایر مسئولین و مقامات افتتاح شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.