کد خبر : 20212
تاریخ انتشار : شنبه ۴ اسفند ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۷

بحران مدیریتی یا ناکارآمدی در راهداری خوزستان؟/رشد تنها ۲ درصدی آسفالت راه های روستایی طی ۲ سال!/عملکرد مجتبی جولاییان و مرتضی بهداروندی بررسی شود/هزینه چند هزار میلیاردی راه های روستایی خوزستان چه شد؟

بحران مدیریتی یا ناکارآمدی در راهداری خوزستان؟/رشد تنها ۲ درصدی آسفالت راه های روستایی طی ۲ سال!/عملکرد مجتبی جولاییان و مرتضی بهداروندی بررسی شود/هزینه چند هزار میلیاردی راه های روستایی خوزستان چه شد؟
نگهداری راه ها، افزایش سطح کیفی آسفالت در جاده‌های اصلی و فرعی، رشد ایمنی مسیرهای بین شهری و روستایی، لکه گیری، روکش آسفالت از جمله وظایف اداره کل راهداری است که می تواند در سهولت تردد مردم و کاهش تصادفات موثر باشد.

🖋مجتبی داراب پور / بخش دوم

مجتبی جولاییان رئیس اداره ساخت و توسعه راه های فرعی و روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان “۲۳ بهمن ۱۴۰۱” از آسفالت شدن ۸۶ درصد مسیرهای روستایی خوزستان خبر داد.

 

پس از گذشت حدود ۲ سال، مرتضی بهداروندی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان، میزان آسفالت بودن راه های روستایی استان را ۸۸درصد اعلام کرد.

 

بر اساس این آمار منتشر شده، طی مدت حدود ۲ سال، آسفالت شدن راه های روستایی خوزستان ظاهرا فقط ۲ درصد رشد کرده یا به قولی، سالی یک درصد پیشرفت داشته اند.

 

با توجه به اختصاص بودجه های هنگفت به اضافه اعتبارات محرومیت زدایی و مسئولیت های اجتماعی، چگونه در مدت ۲ سال در این حوزه فقط ۲درصد شاهد رشد هستیم؟

 

بی شک یکی از دلایل این موضوع، فاجعه سوءمدیریت و غیرشفاف بودن نحوه هزینه کرد اعتبارات چند هزارمیلیاردی پروژه های راه روستایی و کم کاری و ضعف پیمانکاران در اجرای آنها است.

 

بخش بعدی؛ ضرورت شفافیت مالی، ارائه لیست پیمانکاران و پروژه‌ها، لزوم شفافیت بودجه و اعتبارات چند هزارمیلیاردی محرومیت زدایی و مسئولیت های اجتماعی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.