فضای مجازی فرصت است ان را به تهدید تبدیل نکنیم
عبدالکریم میراب زاده فضای مجازی در چند سال اخیر توانسته است با داشتن زیر ساخت های مناسب جهت انتشار پیام به عنوان هر فرد یک رسانه عمل کند .و به پیشرفت سریعتر در عرصه های تجاری و غیر تجاری، اموزشی، سیاسی و اجتماعی منجر گردد.به عنوان مثال امروزه یکیاز مهترین ابزارهای تبلیغاتی با کارایی بیشتر
عبدالکریم میراب زاده
فضای مجازی در چند سال اخیر توانسته است با داشتن زیر ساخت های مناسب جهت انتشار پیام به عنوان هر فرد یک رسانه عمل کند .
و به پیشرفت سریعتر در عرصه های تجاری و غیر تجاری، اموزشی، سیاسی و اجتماعی منجر گردد.
به عنوان مثال امروزه یکیاز مهترین ابزارهای تبلیغاتی با کارایی بیشتر و کاهش هزینه های تبلیغات خسارت امیز به شهر را می توان تبلیغات انتخاباتی در فضای مجازی عنوان نمود.
موضوع این مطلب نیز انتخابات پیش رو و پیش نهاد به کاندیدها و حامیان انها می باشد که فضای حاکم بر فضای مجازی را به محلی برای ارائه مطلب و راهکارهای کاندید ها قرار دهند و با برگزاری وبنارها و کمپین های مختلف از کاندیدهای خود حمایت نمایند.
و از فضای مجازی به عنوان یک فرصت استفاده شود نه اینکه محلی برای پرداختن به حاشیه سازی و تخریب کاندیدهای رقیب گردد.
در فضای مجازی اگر کاندیدها بتوانند با روحیه نقد پذیری نقد دیگران را در یک فضای احترام فی مابین در بهبود کارایی خود قرار دهند می توانند عصر جدیدی در انتخابات های پیش رو را رقم بزنند و روشی برای تبلیغات کاندیدهای انتخابات های دوره های بعدی باشد.
شرایط وجود بیماری کرونا و کاهش جلسات حضوری با اقشار مختلف جامعه و محدود بودن تعداد کاندیدا فرصت بسیار ارزشمندی برای تمرین در این حوزه می باشد همانطور که در بخش اموزش توانست بسیار خود نمایی کند.
امیداوریم شرایط موجود باعث تغییر و پیشرفت در عرصه های تبلیغات انتخاباتی از یک سو و انتخاب شایسته با علم و اگاهی از شخص کاندیدها از سوی دیگر برای رای دهندگان باشد.
برچسب ها :به تهدید تبدیل نکنیم ، تبلیغات انتخاباتی ، عبدالکریم میراب زاده ، فرصت ، فضای مجازی
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0