کد خبر : 2375
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۳

پیام فعال سیاسی اجتماعی غیزانیه مهندس امین مشفقی در رابطه با دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه اهواز باوی حمیدیه و کارون :

پیام فعال سیاسی اجتماعی غیزانیه مهندس امین مشفقی در رابطه با دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه اهواز باوی حمیدیه و کارون :

💢جمعه غیزانیه یکپارچه برای جویجری خواهد آمد مردم غیزانیه تابلویی بی نظیر از وفاداری و اخلاص هستند،چرا که در عرصه های مختلف برای پاسداری از کیان و سرزمین چه در جبهه های حق علیه باطل و چه در گلوگاههای حساس سپهرسیاسی این مرز و بوم پرچم دار بیعت با آرمان های انقلاب و ولایت فقیه

💢جمعه غیزانیه یکپارچه برای جویجری خواهد آمد

مردم غیزانیه تابلویی بی نظیر از وفاداری و اخلاص هستند،چرا که در عرصه های مختلف برای پاسداری از کیان و سرزمین چه در جبهه های حق علیه باطل و چه در گلوگاههای حساس سپهرسیاسی این مرز و بوم پرچم دار بیعت با آرمان های انقلاب و ولایت فقیه بوده است.

یادمان نمی رود در مرحله اول با دبه های خالی آب و به نشانه اعتراض به نبود آب شرب پای صندوق های رای رفتیم و ثابت کردیم محبت ما به این نظام و انقلاب ناگسستنی ست.

اینک و به فاصله یک روز تا جمعه۲۱ شهریورماه و به رغم تمام مشکلات و نارسایی ها یک بار دیگر تجدید بیعت مجددی با امام امت حضرت آیت الله خامنه ای( مدظله العالی) خواهیم بست و به ندای ایشان برای مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب افراد باتجربه و دارای سوابق ارزنده، لبیک خواهیم گفت تا شاید مسئولین به حرمت حضور آگاهانه مردم شریف بخش غیزانیه در عمل، معانات این منطقه نفت خیز را حل و فصل کنند و تناسبی در ثروت و خدمات به مردم این سرزمین ایجاد کنند.

بخش غیزانیه از دیرباز بدون حب و بغض و نگاه جناحی و قومی، شخصیت های برجسته را در خدمت به مردم خوزستان انتخاب و روانه بهارستان کرده است.
روز جمعه شاید روز سرنوشت سازی برای همه آحاد جامعه خوزستانی باشد، از این حیث که باید یکبار دیگر بر تعرفه برگ، سرنوشت خود را حکاکی کنند.

ادعا نداریم که بصیرت ما از بقیه مردم خوزستان بیشتر است ولی قبل از خروش هفته های اخیر در حمایت از دکتر جویجری، مردم بخش غیزانیه از همان ابتدا و براساس انتخاب اصلح، یکپارچه روز جمعه، شبیب جویجری خواهند شد، تا بازهم نقش موثری در انتخاب شخصیت های تاثیرگذار برای حل بخشی از مشکلات بسیار استان خوزستان و در راس آن شهرستان های اهواز، کارون، باوی و حمیدیه ایفا نمایند.

در پایان از مردم عزیز و شریف غیزانیه استدعا دارم با حضور در ساعات اولیه رای گیری و نگارش نام دکتر شبیب جویجری بر تعرفه های رای، ما را برای توسعه هرچه بیشتر بخش غیزانیه یاری نمایند.

خادم مردم شریف و نجیب غیزانیه
امین مشفقی
۱۳۹۹/۶/۲۰

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.