کد خبر : 2775
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۹

ظرفیت بندر شادگان در صادرات خرمای منطقه

ظرفیت بندر شادگان در صادرات خرمای منطقه

نماینده شادگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نیاز بندر شادگان به اسکله جدید برای افزایش ظرفیت تخلیه و بارگیری، بر لزوم تسریع در اجرای پروژه‌های این بندر تاکید کرد. به گزارش راوی جنوب – به نقل از ایسنا حجت‌الاسلام و المسلمین مجید ناصری‌نژاد در حاشیه بازدید محمدرضا اله‌یار معاون مهندسی و توسعه امور

نماینده شادگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نیاز بندر شادگان به اسکله جدید برای افزایش ظرفیت تخلیه و بارگیری، بر لزوم تسریع در اجرای پروژه‌های این بندر تاکید کرد.

به گزارش راوی جنوب – به نقل از ایسنا حجت‌الاسلام و المسلمین مجید ناصری‌نژاد در حاشیه بازدید محمدرضا اله‌یار معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی از بندر شادگان که امروز انجام شد، با اشاره به پیگیری‌های انجام‌شده برای توسعه زیرساخت‌های این بندر اظهار کرد: در حال حاضر در این منطقه علاوه بر بندر تجاری، اسکله صیادی و پاسگاه دریابانی نیز وجود دارد که به دنبال اتصال این مجموعه به شبکه سراسری برق، آب و فیبر نوری هستیم.

به گزارش ایسنا، وی افزود: اتصال به فیبر نوری در حال انجام است اما برای اتصال به شبکه آب و برق، در سال‌های قبل توافق شده بود که این طرح‌ها با مشارکت استانداری خوزستان اجرایی شود که استانداری به تعهدات خود عمل نکرد.

ناصری‌نژاد بیان کرد: در این جلسه مصوب شد که سازمان بنادر متولی اتصال مجموعه بندر شادگان به شبکه برق و استانداری خوزستان متولی احداث خط لوله آب باشد.

وی با بیان اینکه روند توسعه بندر نباید متوقف شود، افزود: توسعه بندر باید متقدم بر نیاز باشد؛ در صورت توسعه بندر، مراجعات به آن بیشتر خواهد شد بنابراین به دنبال احداث یک اسکله دیگر برای افزایش ظرفیت تخلیه و بارگیری بندر شادگان هستیم.

نماینده شادگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم تسریع در اجرای پروژه‌ها تصریح کرد: هر چه زمان بگذرد، اجرای پروژه‌ها به دلیل تورم موجود سخت‌تر خواهد شد.

وی با اشاره به موفقیت بندر شادگان در صادرات خرمای این منطقه گفت: در صورت توجه لازم، بندر شادگان ظرفیت بالایی در صادرات خرما خواهد داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.