کد خبر : 4038
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۴

ترک فعل ابول نژادیان در بحران کرونای خوزستان بررسی شود

ترک فعل ابول نژادیان در بحران کرونای خوزستان بررسی شود

ترک فعل ابول نژادیان در بحران کرونای خوزستان بررسی شود راوی جنوب|بخش سوم/ سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان ساعاتی پیش با تاکید بر وضعیت بحرانی و موج شدید کرونا در استان، خواستار کمک های ملی به خوزستان و نگاه ویژه مسئولین کشوری به این وضعیت شد. اما با نگاهی به عملکرد ۶ ماه اخیر علوم پزشکی

ترک فعل ابول نژادیان در بحران کرونای خوزستان بررسی شود

راوی جنوب|بخش سوم/ سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان ساعاتی پیش با تاکید بر وضعیت بحرانی و موج شدید کرونا در استان، خواستار کمک های ملی به خوزستان و نگاه ویژه مسئولین کشوری به این وضعیت شد.

اما با نگاهی به عملکرد ۶ ماه اخیر علوم پزشکی اهواز در مواجهه با این بیماری، از جمله کوتاهی در انجام وظیفه و نظارت ها و همچنین صدور مجوزهای تجمعی خلاف پروتکل های بهداشتی تا حضور مدیران علوم پزشکی در تجمع های انتخاباتی خرداد ۱۴٠٠، به خوبی نشان می دهد که مسئولین این دانشگاه در انجام وظایف خود کوتاهی کرده‌اند.

بسیاری از منتقدان، ابول نژادیان را مرد میدان مدیریت و مبارزه با کرونا نمی دانستند و وی که در طول دوران مدیریتش همواره گوش شنوایی برای شنیدن نقد منتقدان و صدای مردم و حتی بیماران نداشته، امروز با سوءمدیریت خود، خوزستان را وارد یک بحران و چالش جدی کرده است.

اما امروز بیش از پیش لازم است، استاندار خوزستان به نماینده عالی دولت در استان، مدیران علوم پزشکی را در خصوص موضوعات مطروحه بازخواست کند که چرا در انجام دقیق وظایف خود ترک فعل کرده اند و چرا دستگاه های نظارتی تاکنون برخورد قاطعی با رئیس علوم پزشکی اهواز نداشته است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.