کد خبر : 4279
تاریخ انتشار : جمعه ۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۳

وضعیت وخیم مراکز درمانی شهرستان باغملک و بخش صیدون

وضعیت وخیم مراکز درمانی شهرستان باغملک و بخش  صیدون

امکانات بهداشتی و درمانی شهرستان هایی چون باغملک، بخش صیدون، مسجدسلیمان، اندیکا و… شایسته و زیبنده مردم نیست و با فرسودگی بیمارستانها و کمبود تجهیزات و نیروی متخصص و کاربلد، در بخش درمانی بشدت محروم هستند. راوی جنوب|برخی بیمارستان های شهرستان های محروم از جمله باغملک و صیدون، فاقد تجهیزات و نیروی کاربلد هستند و

امکانات بهداشتی و درمانی شهرستان هایی چون باغملک، بخش صیدون، مسجدسلیمان، اندیکا و… شایسته و زیبنده مردم نیست و با فرسودگی بیمارستانها و کمبود تجهیزات و نیروی متخصص و کاربلد، در بخش درمانی بشدت محروم هستند.

راوی جنوب|برخی بیمارستان های شهرستان های محروم از جمله باغملک و صیدون، فاقد تجهیزات و نیروی کاربلد هستند و بسیاری از مردم برای درمان باید به مرکز استان یعنی اهواز مراجعه کنند.

مرتضی آژند مدیر مسئول کاوش خبر در صفحه توییتر خود نوشت:«در روستا زمین خورده و در بخش بیمارستان با نور گوشی موبایل زخم سرش را نگاه کردند. شهرستان باغملک ارتوپد و ام آر آی ندارد. باید به مرکز استان اهواز بریم. این قصه ساختمان هایی است که تحت عنوان مراکز درمانی در شهرهای کوچک فعالیت می کنند اما نه کادر درمان کاربلد دارند و نه تجهیزات.»

درحالی که وزیر بهداشت هدف دولت را محرومیت زدایی و توجه به مناطق محروم عنوان کرده بود، بی توجهی علوم پزشکی اهواز تحت مدیریت «فرهاد ابول نژادیان» به مناطق محروم، در تضاد با اهداف دولت سیزدهم است.

برچسب ها : ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.