کد خبر : 4324
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸

تجمع کارکنان آبفا اهواز در مقابل شرکت/گلایه کارکنان از عدم پرداخت حقوق و خلف وعده مسئولین

تجمع کارکنان آبفا اهواز در مقابل شرکت/گلایه کارکنان از عدم پرداخت حقوق و خلف وعده مسئولین

به گزارش خبرنگار راوی جنوب، روز سه شنبه(۶ شهریور ماه ۱۴۰۰) تعداد زیادی از کارکنان آبفا اهواز مقابل این شرکت دست به تجمع اعتراضی زدند و در گفتگو با خبرنگار ما، از حدود چهار ماه حقوق معوقه خود خبردادند. این کارکنان به خبرنگار راوی جنوب می‌گویند: از استاندار ویژه خوزستان می خواهیم به مشکلات و

به گزارش خبرنگار راوی جنوب، روز سه شنبه(۶ شهریور ماه ۱۴۰۰) تعداد زیادی از کارکنان آبفا اهواز مقابل این شرکت دست به تجمع اعتراضی زدند و در گفتگو با خبرنگار ما، از حدود چهار ماه حقوق معوقه خود خبردادند.

این کارکنان به خبرنگار راوی جنوب می‌گویند: از استاندار ویژه خوزستان می خواهیم به مشکلات و معیشت ما توجه کند؛ مسئولین آبفا استان و اهواز فقط وعده می دهند اما از حقوق خبری نیست.

کارکنان آبفا اهواز نسبت به عدم پرداخت حدود چهار ماه حقوق، ۵ ماه بدون هیچگونه بیمه درمانی و همچنین عدم پرداخت مطالبات گذشته، بیمه و نامشخص بودن قراردادهای خود اعتراض داشتند.

یکی دیگر از کارکنان می گوید: همسرم ۵ روز در بیمارستان بستری است اما به علت مشکل بیمه و ناتوانی مالی امکان ترخیص را نداشتم.

آنها پیش از این نیز بارها نسبت به عدم پرداخت حقوق معوقه خود، مقابل شرکت آبفا اهواز، خوزستان و استانداری دست به تجمع اعتراضی زده بودند.

این کارکنان حقوقشان را می خواهند، اما مسئولین شرکت آبفا خوزستان همچنان به معیشت و خواسته های کارکنان بی توجه بوده و علارغم تلاش‌های صورت گرفته، همچنان مشکلات کارکنان آبفا اهواز و بسیاری از آبداران هنوز پابرجاست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.