کد خبر : 4338
تاریخ انتشار : جمعه ۹ مهر ۱۴۰۰ - ۰:۴۶

شانه خالی کردن از شفافیت در رابطه با استخدامی ها به سبک علوم پزشکی اهواز

شانه خالی کردن از شفافیت در رابطه با استخدامی ها به سبک علوم پزشکی اهواز

راوی جنوب| این رسانه بارها در خصوص استخدامی های علوم پزشکی اهواز از سال ۹۸ تا ۱۴۰۰ درخواست شفافیت و ارائه لیست کرده بود که تاکنون این دانشگاه اقدامات لازم را به کار نگرفته است و از ارائه لیست خودداری کرده و به گمانه ها مبنی بر بکارگیری نیروهای غیربومی دامن می زند. در استخدامی

راوی جنوب| این رسانه بارها در خصوص استخدامی های علوم پزشکی اهواز از سال ۹۸ تا ۱۴۰۰ درخواست شفافیت و ارائه لیست کرده بود که تاکنون این دانشگاه اقدامات لازم را به کار نگرفته است و از ارائه لیست خودداری کرده و به گمانه ها مبنی بر بکارگیری نیروهای غیربومی دامن می زند.

در استخدامی های مجموعه های زیرمجموعه علوم پزشکی اهواز، رد پای غیر بومی ها تا استخدامی های موردی وجود دارد که به نظر می رسد به طور ویژه و با تاکید و سفارش های خاص انجام شده است.

استخدام فردی که شرایط سنی قانونی را برای استخدام نداشته که البته خود را رسانه ای می داند و بدون سابقه قبلی برای او حکم مدیریتی صادر می شود و همچنین استخدام فرد دیگر و انتصاب آن در یک جایگاه مدیریتی بدون ارتباط آن جایگاه با مدرک تحصیلی از دیگر مواردی است که لازم است علوم پزشکی اهواز در رابطه با آن هرچه سریع تر شفاف سازی کند و بگوید چگونه و بر اساس کدام قانون چنین افرادی را استخدام و بلافاصله به مدیریت یکی از بخش های حساس دانشگاه منصوب کرده است.

ضروری است استاندار خوزستان صادق خلیلیان ضمن درخواست توضیح از علوم پزشکی اهواز دستور شفافیت در رابطه با استخدامی های فوق را صادر کند تا اینگونه حق نیروهای توانمند و بومی توسط فرهاد ابول نژادیان و مجموعه مدیریتی این دانشگاه تضییع و نادیده گرفته نشود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.