کد خبر : 4422
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱

فرهاد ابول نژادیان در رابطه با استخدامی فامیلی خود در علوم پزشکی اهواز شفاف سازی کند/دلیل جذب و سپس انتقال به بهبهان چه بود؟

فرهاد ابول نژادیان در رابطه با استخدامی فامیلی خود در علوم پزشکی اهواز شفاف سازی کند/دلیل جذب و سپس انتقال به بهبهان چه بود؟

راوی جنوب| این رسانه بارها از رئیس علوم پزشکی اهواز خواستار شفافیت در رابطه با استخدامی های این دانشگاه شده است. درخواستی که نه تنها پاسخ شفاف به آن داده نشد، بلکه این دانشگاه بر خلاف فصل ۳ ماده ۴ تبصره یک قانون مطبوعات، با طرح شکایت های متعدد سعی بر فشار بر راوی جنوب

راوی جنوب| این رسانه بارها از رئیس علوم پزشکی اهواز خواستار شفافیت در رابطه با استخدامی های این دانشگاه شده است.

درخواستی که نه تنها پاسخ شفاف به آن داده نشد، بلکه این دانشگاه بر خلاف فصل ۳ ماده ۴ تبصره یک قانون مطبوعات، با طرح شکایت های متعدد سعی بر فشار بر راوی جنوب و خبرنگاران این رسانه داشته است.

فرهاد ابول نژادیان و علوم پزشکی اهواز سعی کند بجای طرح شکایت که اقدامی نخ نما شده است شفافیت را در پیش بگیرد و به دنبال پاسخ مناسب به افکار عمومی باشد.

 راوی جنوب به سندی دست پیدا کرده است که یکی از بستگان نزدیک فرهاد ابول نژادیان بطور ویژه و در کمتر از ۲ روز جذب و مشغول بکار شده و پس از ۲ ماه به شهرستان بهبهان منتقل شده است.

ابول نژادیان پاسخ دهد علت جذب چه بوده است؟ اگر دانشگاه بر حسب نیاز، اقدام به جذب و استخدام فرد مذکور کرده، چرا پس از ۲ ماه به دانشکده علوم پزشکی بهبهان منتقل شده است؟ چرا این فرصت شغلی برای دیگران فراهم نشده است؟

این رسانه خواستار شفافیت علوم پزشکی اهواز و ریاست فعلی آن، در رابطه با استخدامی ها بخصوص چند مورد خاص است که بر چه اساس و قانونی و چگونه استخدام و جذب شده اند؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.