کد خبر : 4984
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۰

جوابیه علوم پزشکی اهواز به راوی جنوب

جوابیه علوم پزشکی اهواز به راوی جنوب

به گزارش راوی جنوب، متن جوابیه علوم پزشکی اهواز به شرح زیر است: مدیر مسئول محترم رسانه راوی جنوب 🔹 احتراما در رابطه با مطالب منتشره در رسانه مذکور درخصوص ابهامات مربوط به قرارداد پت اسکن مرکز آموزشی درمانی گلستان اهواز و جهت تنویر افکار عمومی درخواست میشود توضیحات ذیل را درج بفرمایید ۱) دانشگاه

به گزارش راوی جنوب، متن جوابیه علوم پزشکی اهواز به شرح زیر است:

مدیر مسئول محترم رسانه راوی جنوب

🔹 احتراما در رابطه با مطالب منتشره در رسانه مذکور درخصوص ابهامات مربوط به قرارداد پت اسکن مرکز آموزشی درمانی گلستان اهواز و جهت تنویر افکار عمومی درخواست میشود توضیحات ذیل را درج بفرمایید

۱) دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در تیرماه ۱۴۰۰ حسب ضرورت ارائه خدمات پیشرفته و فوق تخصصی و استفاده از توان و سرمایه بخش غیردولتی و در راستای اهداف برنامه توسعه در امر برونسپاری خدمات قابل واگذاری، اقدام به اخذ مصوبه هیات امنای محترم دانشگاه بصورت عام ( بدون ذکر نام هیچ شرکت خاصی) برای واگذاری امر خرید و نصب و راه اندازی یک دستگاه پت اسکن نموده است .

۲) با توجه به نوع خدمت تخصصی، حجم بالای سرمایه گذاری ( حدود نه میلیارد تومان) و زمان بر بودن برگشت سرمایه (حدود بیست سال)، هر شرکتی قادر و حاضر به سرمایه گذاری و حضور در انجام این خدمت خاص نمی باشد تا بر این اساس ، دانشگاه با تعداد زیادی از متقاضیان مواجه باشد .

۳) لازم به ذکر است تاکنون هیچ قراردادی با هیچ شرکتی منعقد نگردیده است و صرفا درخواستی از سوی شرکت بنا پرتو اروند وجود داشته که آن هم در مراحل بررسیهای فنی و کارشناسی در حوزه های ذیربط از جمله واحد امور حقوقی و امور قراردادها می باشد.

۴) مسلما در خصوص شرکت مورد اشاره، چنانچه ایرادات فنی و قانونی وجود داشته باشد ( که مواردی از سوی همکاران محترم حقوقی و امور قراردادها نیز پیشتر بصورت مکتوب اعلام شده است) مد نظر قرار خواهد گرفت و در این زمینه، موارد قانونی دقیقا به اجرا درخواهد آمد، کما اینکه دستور این معاونت در این زمینه مستند و موجود و قابل ارائه است.

۵) دانشگاه مسلما سایر پیشنهاداتی که از سوی دیگر متقاضیان( شرکتها) و سرمایه گذاران ارائه شود را نیز در یک فضای رقابتی و قانونمند بررسی می نماید و نهایتا بهترین پیشنهاد که فاقد ایراد باشد را خواهد پذیرفت و مجددا به اعضای محترم هیات امنا جهت اخذ تصمیم نهایی ارائه خواهد نمود.

۶) همانگونه که در بندهای اول و پنجم اشاره شد، بعد از طی فرایند قانونی انتخاب متقاضی BOT ( چه از طریق فراخوان عمومی یا از طریق ترک تشریفات) ، نهایتا می بایست مراتب در جلسه اصلی هیات امنا دانشگاه مجددا مطرح و در صورت تصویب نهایی طرف قرارداد از سوی هیات امنا محترم دانشگاه، قرارداد به امضا دانشگاه و متقاضی برسد .

۷) لذا همانگونه که ملاحظه می گردد اساس واگذاری BOT پت اسکن بیمارستان گلستان امری قانونی و مصوب هیات امنا ، لیکن خارج از محدوده نهایی اختیارات دانشگاه است و اخذ تصمیم نهایی نیز در جلسه هیات امنا خواهد بود. لذا با عنایت به موارد پیشگفت، تاکنون بدین منظور هیچ قراردادی با هیچ شرکتی منعقد نشده است و مطالب مطروحه در فضای مجازی، غیر واقعی بوده و بدینوسیله تکذیب میگردد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.