کد خبر : 5190
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸

موج تغییرات در علوم پزشکی اهواز؛ سرمست شوشتری تغییر مدیران روابط عمومی و حراست را فراموش نکند

موج تغییرات در علوم پزشکی اهواز؛ سرمست شوشتری تغییر مدیران روابط عمومی و حراست را فراموش نکند

راوی جنوب| بعد از برکناری فرهاد ابول نژادیان و با روی کارآمدن سرمست شوشتری این انتظار می رود که ضمن شفافیت در تمام سطوح سیستم غیر شفاف علوم پزشکی، مدیران ناکارآمد در علوم پزشکی اهواز را تغییر بدهد. سرمست شوشتری در گام نخست تغییرات را شروع کرد هرچند به برخی از آن ها مانند صدور

راوی جنوب| بعد از برکناری فرهاد ابول نژادیان و با روی کارآمدن سرمست شوشتری این انتظار می رود که ضمن شفافیت در تمام سطوح سیستم غیر شفاف علوم پزشکی، مدیران ناکارآمد در علوم پزشکی اهواز را تغییر بدهد.

سرمست شوشتری در گام نخست تغییرات را شروع کرد هرچند به برخی از آن ها مانند صدور حکم احمد عامری مدیر حقوقی علوم پزشکی اهواز که بیشترین پرونده را برای منتقدین ساخته بود انتقاد جدی وارد است اما سایر تغییرات مثبت بوده اند.

در آخرین تغییر و تحولات در علوم پزشکی، معاونت های توسعه مدیریت و برنامه و معاونت فرهنگی و دانشجویی که مورد اعتراض و نقد دانشجویان و رسانه ها بودند را به درستی تغییر داد.

اما آنچه ضروری است که روابط عمومی و حراست دانشگاه علوم پزشکی اهواز فوری تغییر کنند‌ و گام های شفافیت در این دانشگاه با سرعت بیشتری برداشته شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.