کد خبر : 5301
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۴

جوابیه اداره کل حمل و نقل و راهداری خوزستان به راوی جنوب

جوابیه اداره کل حمل و نقل و راهداری خوزستان به راوی جنوب

به گزارش راوی جنوب، متن این جوابیه به این شرح است؛ بسمه تعالی مدیرمسئول محترم پایگاه خبری، تحلیلی راوی جنوب سلام علیکم احتراما پیرو انتشار خبر «بی توجهی مدیرکل راهداری استان خوزستان به هشدارهای فنی محور خرمشهر_اهواز+سند» در تاریخ ۲۱/۱۰/۱۴۰۰، طبق قانون مطبوعات جوابیه ذیل جهت انتشار حضورتان ارسال می گردد. در خبر منتشر شده

به گزارش راوی جنوب، متن این جوابیه به این شرح است؛

بسمه تعالی
مدیرمسئول محترم پایگاه خبری، تحلیلی راوی جنوب
سلام علیکم
احتراما پیرو انتشار خبر «بی توجهی مدیرکل راهداری استان خوزستان به هشدارهای فنی محور خرمشهر_اهواز+سند» در تاریخ ۲۱/۱۰/۱۴۰۰، طبق قانون مطبوعات جوابیه ذیل جهت انتشار حضورتان ارسال می گردد.
در خبر منتشر شده آن پایگاه خبری، به نامه شرکت بهره برداری و تعمیرات مپنا(سهامی خاص) نیروگاه سیکل ترکیبی غرب کارون مبنی بر درخواست خط کشی مجدد و ترمیم جاده « ارتباطی منشعب شده از جاده اصلی اهواز به خرمشهر، قبل از پادگان حمید تا روستای جفیر» توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان در تاریخ ۰۲/۰۹/۱۴۰۰ اشاره و عنوان شده است بی توجهی به این درخواست منجر به تصادف «محور خرمشهر-اهواز» و جان باختن ۱۰ نفر از هم استانی های عزیز شد.
در این خصوص لازم به ذکر است جاده « ارتباطی منشعب شده از جاده اصلی اهواز به خرمشهر، قبل از پادگان حمید تا روستای جفیر»، جاده فرعی و اختصاصی تاسیسات نفتی است و تصادف ۰۴/۱۰/۱۴۰۰ در کیلومتر ۴۰ محور اصلی خرمشهر- اهواز ( حد فاصل سه راهی حسینیه به سمت شرکت نیشکر میرزا کوچک خان) رخ داده است.
طبق گزارش پلیس راه استان، محور خرمشهر-اهواز تمامی الزامات ایمنی جاده شامل خط کشی، شیب شیروانی قابل پیمایش و شیار لرزاننده را داشته و علت اصلی تصادف انحراف به چپ خودروی ایسوزو اعلام شده است.
از این رو شایان ذکر است ضمن اینکه تصادف منجر به فوت ۱۰ نفر از هم استانی های عزیز در «محور اصلی خرمشهر-اهواز» هیچ ارتباطی با «جاده فرعی منشعب شده از جاده اصلی اهواز به خرمشهر، قبل از پادگان حمید تا روستای جفیر» ندارد، طبق قانون علی رغم اینکه حفظ و ارتقاء ایمنی جاده های اختصاصی( از جمله جاده مورد اشاره در نامه نیروگاه سیکل ترکیبی غرب کارون ) برعهده شرکت های بهره بردار می باشد، سال گذشته اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان نسبت به خط کشی محور فوق الذکر اقدام کرده است.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.