کد خبر : 5547
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱:۱۸

اهواز میدان تاخت و تاز پیمانکاران پروژه های ترک تشریفات فاضلاب

اهواز میدان تاخت و تاز پیمانکاران پروژه های ترک تشریفات فاضلاب

خطوط تحت فشار کیانشهر و مهرشهر، خط ورودی کوی نفت اهواز به ایستگاه فاضلاب، خط انتقال فاضلاب امانیه، شبکه فاضلاب خیابان ۱۳ کیانپارس و… از جمله پروژه هایی هستند که نحوه واگذاری آنها به برخی پیمانکاران، ابهاماتی ایجاد کرده است و نیازمند شفاف سازی از سوی شرکت آبفای خوزستان است. از سوی دیگر باید توجه

خطوط تحت فشار کیانشهر و مهرشهر، خط ورودی کوی نفت اهواز به ایستگاه فاضلاب، خط انتقال فاضلاب امانیه، شبکه فاضلاب خیابان ۱۳ کیانپارس و… از جمله پروژه هایی هستند که نحوه واگذاری آنها به برخی پیمانکاران، ابهاماتی ایجاد کرده است و نیازمند شفاف سازی از سوی شرکت آبفای خوزستان است.

از سوی دیگر باید توجه داشت؛ برخی از این پروژه ها در ردیف طرح هایی بوده اند که پیشتر دارای پیمانکار بوده و اجرایی شده اند؛ اما مجددا نام این مناطق برای اجرای پروژه های جدید طرح می شود.

اینکه چرا پروژه های ترک تشریفات در استان خوزستان و بخصوص شهرستان اهواز به پیمانکاران خاص اختصاص می یابد موضوعی است که باید با جدیت از سوی نهادهای نظارتی مورد بررسی قرار گیرد.

بهتر است که شرکت آب و فاضلاب خوزستان و تیم نظارتی این شرکت در خصوص کیفیت پروژه های اجرا شده نیز با افکار عمومی صادقانه رفتار کنند تا مشخص گردد که مردم خوزستان و بخصوص کلانشهر اهواز تا کی باید منتظر رفع مشکلات در حوزه خطوط و شبکه های فاضلاب باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.