کد خبر : 6802
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۳

خرید خوراک تضمینی برای اولین بار در تاریخ پتروشیمی غدیر/افزایش ۳۳ درصدی تولید در سه ماهه آخر نسبت به سه ماهه اول سال ۱۴۰۰/رشد ۴۵ درصدی فروش محصولات

خرید خوراک تضمینی برای اولین بار در تاریخ پتروشیمی غدیر/افزایش ۳۳ درصدی تولید در سه ماهه آخر نسبت به سه ماهه اول سال ۱۴۰۰/رشد ۴۵ درصدی فروش محصولات

به گزارش راوی جنوب، برای اولین بار در تاریخ فعالیت های این شرکت، به اندازه ۶ ماه نخست سال، خوراک و مواد اولیه به صورت تضمین شده و کاملا شفاف، از طریق اروند تامین شده است. میانگین روزانه تولید در هشت ماه ابتدایی سال ۱۴٠٠، حدود ۲۸٠ تن بوده که این میزان تولید در چهار

به گزارش راوی جنوب، برای اولین بار در تاریخ فعالیت های این شرکت، به اندازه ۶ ماه نخست سال، خوراک و مواد اولیه به صورت تضمین شده و کاملا شفاف، از طریق اروند تامین شده است.

میانگین روزانه تولید در هشت ماه ابتدایی سال ۱۴٠٠، حدود ۲۸٠ تن بوده که این میزان تولید در چهار ماه پایانی همان سال، به میانگین تولید روزانه ۳۲۸ تن رسیده است.

بر همین اساس رشد تولید در چهار ماه پایانی ۱۴٠٠ نسبت به هشت ماه ابتدایی، با رشد ۱۸ درصدی مواجه شده است.

همچنین میزان تولید شرکت در سه ماه پایانی نسبت به سه ماه ابتدایی سال گذشته، حدود ۳۳ درصد و میزان فروش(وزن) به طور تقریبی ۴۵ درصد و میزان فروش(اعتباری) نیز، ۴۷ درصد افزایش یافته است.

میزان تولید دوره نسبت به برنامه سالانه سال ۱۴٠٠ در دوره زمانی فروردین تا خرداد ۷۸درصد، در دوره خرداد تا آبان ماه ۹۶درصد و در دوره چهار ماه پایانی سال یعنی آذر تا اسفندماه ۱٠٠.۳درصد بوده است.

این در حالی است که به دلیل عدم حضور مدیرعامل در شرکت و عدم پیش بینی تامین خوراک در ماه های ابتدایی سال گذشته و مشکلات فرآیندی، شرکت با کاهش تولید و همچنین ۱۲ هزار تن عقب ماندگی از تولید مواجه شد که با تعمیرات و رفع گلوگاه ها و اقدامات به موقع در ماه های پایانی سال، جبران شد.

گفتنی است، برای اولین بار در تاریخ عملکرد پتروشیمی غدیر، به هیچ عنوان اجازه آمارسازی داده نشده است.

لازم به ذکر است، در حالی سنگین ترین پروژه اورهال شرکت در سخت ترین شرایط و در روزهای پایانی سال گذشته انجام شد که تاثیری بر میزان تولید و فروش نداشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.