کد خبر : 6809
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۰:۰۰

شفافیت مالی حلقه گمشده روابط عمومی فولاد خوزستان/تعارض منافع مدیر روابط عمومی شرکت در پرداخت‌ها

شفافیت مالی حلقه گمشده روابط عمومی فولاد خوزستان/تعارض منافع مدیر روابط عمومی شرکت در پرداخت‌ها

بخش اول راوی جنوب| با استناد به این خبر، مدیر روابط عمومی فولاد خوزستان در اقدامی عجیب مبلغی بالغ بر ۷۱ میلیارد ریال برای پرداخت به تعدادی انگشت شمار از روزنامه ها در سال ۱۳۹۹، هزینه بر سر دست این شرکت گذاشته است. همچنین گفته شده میزان ریخت و پاش های مالی روابط عمومی این

بخش اول

راوی جنوب| با استناد به این خبر، مدیر روابط عمومی فولاد خوزستان در اقدامی عجیب مبلغی بالغ بر ۷۱ میلیارد ریال برای پرداخت به تعدادی انگشت شمار از روزنامه ها در سال ۱۳۹۹، هزینه بر سر دست این شرکت گذاشته است.

همچنین گفته شده میزان ریخت و پاش های مالی روابط عمومی این شرکت عریض و طویل در سال ۱۴٠٠، بالغ بر ۱۳٠ میلیارد ریال بوده که بنا بر شنیده ها، رقم پرداختی بسیار بالاتر از این است.

بر همین اساس ضروری است کلیه اعتبارات واحد روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان و جزییات هزینه کرد این اعتبارات برای مردم و نهادهای نظارتی روشن شود.

همچنین در بخشی از این گزارش آمده است که مدیر روابط عمومی این شرکت، بیش از ۲ میلیارد و ۵٠٠ میلیون ریال به رسانه های تحت مدیریت خود پرداخت کرده، که از مصادیق بارز تعارض منافع است.

اگرچه افشای این پولپاشی ها را به فال نیک می گیریم، اما می بایست با استناد به قانون دسترسی آزاد به اطلاعات، کلیه هزینه ها و پرداختی های روابط عمومی فولاد خوزستان در بخش رسانه شفاف و در اختیار مردم و رسانه ها قرار گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.