کد خبر : 6901
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰

آتش نشان حادثه دیده ایستگاه آتش نشانی مرکزی شوشتر در حال جان دادن/شهرداری و شورای شهر در خواب غفلت/ نماینده بی تفاوت نسبت به آتش نشان حادثه دیده

آتش نشان حادثه دیده ایستگاه آتش نشانی مرکزی شوشتر در حال جان دادن/شهرداری و شورای شهر در خواب غفلت/ نماینده بی تفاوت نسبت به آتش نشان حادثه دیده

راوی جنوب| رضاحسین زاده ترکالکی گزارش می دهد: پس از با خبردار شدن از بروز حادثه و سوختگی شدید علی اسکندری از پرسنل آتش نشانی شوشتر با حضور در بیمارستان گلستان اهواز تصمیم گرفتم پیگیر آخرین وضعیت سلامتی او شوم. با دیدن برادر و همراه آتش نشان حادثه دیده شوشتر دربیمارستان گلستان زبان به شکوائیه

راوی جنوب| رضاحسین زاده ترکالکی گزارش می دهد: پس از با خبردار شدن از بروز حادثه و سوختگی شدید علی اسکندری از پرسنل آتش نشانی شوشتر با حضور در بیمارستان گلستان اهواز تصمیم گرفتم پیگیر آخرین وضعیت سلامتی او شوم.

با دیدن برادر و همراه آتش نشان حادثه دیده شوشتر دربیمارستان گلستان زبان به شکوائیه و درددل گشود‌.

وی در حالی که خستگی حضور یک ماه خود و خانواده اش در بیمارستان گلستان در چهره اش مشهود بود،گفت: برادرم علی اسکندری پرسنل آتش نشان شهرداری شوشتر با سابقه ای حدودا ۲۵ ساله، روز حادثه مورخه ۲۸ اسفند۱۴۰۰ طبق دستور مسئول ایستگاه، اقدام به شارژ کپسول های آتش نشانی نمود که متاسفانه با انفجار یکی از کپسول ها و بروز حادثه برادرم بشدت مجروح و از ناحیه سر، ریه، کبد، شکستگی دست از سه ناحیه( پلاتین) که متاسفانه موج انفجار کپسول به مغزش هم آسیب رسانده به بیمارستان گلستان اهواز منتقل و در بخشIcu بستری شد.

وی ادامه داد: طی یک ماه گذشته تماس های مکرر ما با سهراب گیلانی نماینده مردم شوشتر و گتوند، دفتر نماینده، شهرداری، اعضای شورای شهر شوشتر بدون پاسخ و بی نتیجه ماند و حتی روابط عمومی شهرداری و آتش نشانی خبر بروز حادثه را روی سایت خبری خود منتشر ننموده اند.

ابراهیم اسکندری ادامه داد: علیرغم تماس های مکرر با شهرداری و شورای شهر مبلغ ۳۰ میلیون تومان جهت درمان به حساب برادرم واریز شد که متاسفانه در روزی که سه تن از اعضای شورای شهر به بیمارستان گلستان آمدند به ما اعلام نمودند مبلغ واریز شده حقوق معوقه چندین ماهه علی اسکندری آتش نشان حادثه دیده بوده و هنوز جلسه شورای شهر در خصوص درمان وی همراه با تایید مصوبه هزینه درمان آتش نشان حادثه دیده صورت نگرفته است.

ابراهیم اسکندری خاطرنشان کرد: شارژ کپسول های آتش نشانی
بدون امکانات ایمنی در ایستگاه مرکزی آتش نشانی شوشتر صورت گرفته و برادرم هرگز دوره چنین تخصصی را آموزش ندیده بود.

وی در پایان گفت: مسئولین آتش نشانی شوشتر از در اختیار دادن فیلم هنگام حادثه به ما خود داری می کنند و گزارش حادثه ای هم تا کنون به بیمارستان گلستان ارجاع نداده اند.

خانواده آتش نشان حادثه دیده اعلام کردند: از سکوت رسانه ها تعجب می کنیم و از تمام رسانه های استان و محلی درخواست داریم تا صدای ما را به گوش مسئولین به ویژه استاندار محترم خوزستان برسانند.

گزارشگر :رضاحسین زاده ترکالکی

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.