کد خبر : 9378
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹

آغاز عملیات کشت ۵ هزار هکتار نیشکر

آغاز عملیات کشت ۵ هزار هکتار نیشکر

به گزارش  راوی جنوب، روز دوشنبه ۲۴ مرداد ماه عملیات کشت نیشکر در سطح پنج هزار هکتار از اراضی این شرکت آغاز شد. محمد فتحی مکوند، مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره این شرکت در اینباره گفت: با حمایت های بی دریغ جناب آقای دکتر ناصری مدیرعامل محترم شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی تمهیدات

به گزارش  راوی جنوب، روز دوشنبه ۲۴ مرداد ماه عملیات کشت نیشکر در سطح پنج هزار هکتار از اراضی این شرکت آغاز شد.
محمد فتحی مکوند، مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره این شرکت در اینباره گفت: با حمایت های بی دریغ جناب آقای دکتر ناصری مدیرعامل محترم شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی تمهیدات لازم جهت کشت ۵ هزار هکتار از اراضی این شرکت به عمل آمد و به حول و قوه الهی این عملیات از امروز آغاز گردید.
فتحی مکوند خاطر نشان کرد: مطابق برنامه عملیات کشت تا اواخر مهرماه به طول خواهد انجامید و با اتمام آن، سطح اراضی تحت کشت نیشکر برای سال زراعی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ به حدود ۱۱ هزار هکتار خواهد رسید که از این میزان حدود ۲ هزار هکتار برای آیش در نظر گرفته خواهد شد و در حدود ۹ هزار هکتار آماده برداشت خواهد بود.

شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه اولین تولید کننده شکر از نیشکر در ایران است که با بکارگیری حدود شش هزار نفر به صورت مستقیم و بیش از این تعداد به صورت غیر مستقیم نقش بسزایی در ایجاد اشتغال پایدار در منطقه شمال خوزستان دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.