پس از چهل سال خدمت؛ وقت رفتن است
راوی جنوب ،در روزهایی که تمام حواسها به سفر حج استاندار، متروپل، ریزگردها و غیره است، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان که طبق قانون باید زودتر از اینها بازنشسته می شد و اجازه حضور به سایر مدیران جوان را میداد، همچنان بر سر کار است و گویا خیال رفتن هم ندارد. امثال «محمدرضا کرمی


