کد خبر : 5482
تاریخ انتشار : شنبه ۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۶

خوزستان بدون شک قهرمان لیگ برتر شمشیربازی بانوان می‌شود

خوزستان بدون شک قهرمان لیگ برتر شمشیربازی بانوان می‌شود

سارا قنبری درباره صدرنشینی تیم خوزستان در پایان دور رفت لیگ برتر شمشیربازی بانوان کشور، اظهارکرد: هفت تیم در لیگ برتر حضور دارند و بازیکنان ما خیلی خوب و پرقدرت بازی کردند. پیش از حضور در هفته اول لیگ تمرینات خوبی داشتیم و این نیز در عملکرد تیم تاثیر بسزایی داشت. وی بیان کرد: بازی

سارا قنبری درباره صدرنشینی تیم خوزستان در پایان دور رفت لیگ برتر شمشیربازی بانوان کشور، اظهارکرد: هفت تیم در لیگ برتر حضور دارند و بازیکنان ما خیلی خوب و پرقدرت بازی کردند. پیش از حضور در هفته اول لیگ تمرینات خوبی داشتیم و این نیز در عملکرد تیم تاثیر بسزایی داشت.

وی بیان کرد: بازی های سخت و سنگینی داشتیم و تمام تیم ها شمشیربازانی با رنکینگ بالای کشوری و ملی پوشان را در ترکیب داشتد و به نظرم سطح مسابقات بسیار بالا بود.

سرپرست تیم شمشیربازی بانوان خوزستان گفت: هیات خوزستان به خوبی از تیم حمایت داشته است که جا دارد از تلاش ها و حمایت های آقای روشن پور رییس هیات و آقای جلیلی دبیر هیات تشکر کنم. حمایت مالی خوب هیات از بازیکنان در عملکرد خوب تیم تاثیر فراوان داشت.

وی افزود: ان شاءالله تمرینات تیم ادامه داشته باشد و بتوانیم از دور برگشت لیگ برتر هم با دست پر برگردیم. بدون شک می توانیم قهرمان یازدهمین دوره رقابت های لیگ برتر شویم و تنها هدف تیم استان نیز رسیدن به این مهم است. رسیدن به جام قهرمانی شدنی است زیرا بازیکنان ما در دور رفت پرقدرت ظاهر شدند و با نتایج مقتدرانه حریفان مان را شکست دادیم و خوب درخشیدند.

قنبری درباره تاثیر برگزاری لیگ در داشتن تیم ملی بانوان قوی، گفت: این رقابت ها باعث می شود نفرات خوبی به تیم ملی معرفی شوند و نفرات برتر شانس رسیدن به تیم ملی را به دست می آورند.

وی با بیان این که مرحله رفت لیگ برتر خیلی خوب و منظم برگزار شد و نقطه ضعفی وجود نداشت، عنوان کرد: خوزستان برای اولین بار بود که در لیگ برتر شرکت می کرد و به نظرم پیشرفت شمشیربازی خوزستان نسبت به گذشته قابل قیاس نیست و امیدوارم در رده های سنی پایه نیز به همین صورت بتوانیم بدرخشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.