کد خبر : 5943
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۰:۰۳

قصه تلخ تلفات در محور جنت مکان به گتوند

قصه تلخ تلفات در محور جنت مکان به گتوند

به گزارش راوی جنوب، شامگاه جمعه ۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۰، نوجوان ۱۷ ساله از شهر جنت مکان، بر اثر تصادف در محور جنت مکان – گتوند جان خود را از دست داد. با حرف زدن نمی شود، تلفات جانی را کاهش داد. برای این جاده، چند سالی است که از سوی نماینده مردم در مجلس

به گزارش راوی جنوب، شامگاه جمعه ۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۰، نوجوان ۱۷ ساله از شهر جنت مکان، بر اثر تصادف در محور جنت مکان – گتوند جان خود را از دست داد.

با حرف زدن نمی شود، تلفات جانی را کاهش داد.

برای این جاده، چند سالی است که از سوی نماینده مردم در مجلس و مسئولین مربوطه برای دوبانده شدنش، قول و وعده داده شده،جاده کم عرض، دید کم در شب،و پیچ های زیاد و خطرناک از جمله مشکلات این محور است.

تا کی باید شاهد جان باختن شهروندان در این محور باشیم، آیا وقت آن رسیده است که مسئولین مربوطه به وعده های خود عمل کنند.

دیگر زمان وعده دادن، و سخن گفتن از نبود اعتبارات و بهانه های دیگر به پایان رسیده است، مردم شهرستان گتوند از آقای گیلانی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، اداره کل راه و شهرسازی، و مسئولین مربوطه اقدام و عمل می خواهند و با حرف زدن نمی شود،تلفات جانی زیادی که برای ما گفتنش هم سخت است را کاهش داد.

خبرنگار: محمود بلیوند

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

Amin یکشنبه , 7 آبان 1402 - 4:20

این خبرنگار با دلسوزی خبر را نقل میکند . شما خبرنگاران صدای ما هستید . یک نکته . شما به میراث فرهنگی صدای بنده را برسانید از مناطق دیدنی مثل گتوند .. جنت مکان .. شوشتر .. بهترین استفاده را بکنید . کنار رود خانه کارون در جنت مکان این سرسبزی و غیره چه استفاده ایی از این مناطق بکر و زیبا دارید