کد خبر : 11548
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۹:۵۸

بازدید دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان از مناطق و روستاهای حاشیه سددز

بازدید دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان از مناطق و روستاهای حاشیه سددز

راوی جنوب| صادق جعفری چگنی روز پنجشنبه در راستای صیانت از حقوق عامه و پیشگیری از حوادث احتمالی با حضور در مناطق مختلف روستایی بخش مرکزی اهواز دستورات لازم را به منظور بررسی آخرین وضعیت  اقدامات ستاد بحران استان؛   جهت احداث سیل بند و پیشگیری  از ورود خسارت   قطع برق، بازدید  کردند. در جربان این

راوی جنوب| صادق جعفری چگنی روز پنجشنبه در راستای صیانت از حقوق عامه و پیشگیری از حوادث احتمالی با حضور در مناطق مختلف روستایی بخش مرکزی اهواز دستورات لازم را به منظور بررسی آخرین وضعیت  اقدامات ستاد بحران استان؛   جهت احداث سیل بند و پیشگیری  از ورود خسارت   قطع برق، بازدید  کردند.

در جربان این بازدید دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان مدیرکل مدیریت  بحران استان، مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان ، بخشدار مرکزی اهواز، شهردار الهایی و شرکت توزیع نیروی برق را مکلف به رفع مسائل و مشکلات موجود با قید فوریت و ارائه گزارش کرد.

لازم به ذکر است در این بازدید اعضای حوزه مقاومت بسیج شهر الهایی و قرارگاه جهادی شهدای مدافع حرم نیز حضور داشتند ، یکی از رویکردهای دادسرای مرکز استان در سال جاری تقویت و حمایت از فعالیت های جهادی و محرومیت زدایی جهادگران بوده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.