کد خبر : 4187
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۶

ناصری نژاد در دیدار با معاونین وزیر نیرو؛ خواستار انجام وعده های بر زمین مانده وزارت نیرو شد

ناصری نژاد در دیدار با معاونین وزیر نیرو؛ خواستار انجام وعده های بر زمین مانده وزارت نیرو شد

راوی جنوب| دیدار نماینده مردم شادگان با دکتر انجم شعاع معاون وزیر نیرو در خصوص وضعیت نابسامان آب خوزستان و مشکلاتی که در شادگان بوجود آمده است. نماینده شادگان در این جلسات با اشاره به وضعیت بحرانی آب شرب و کشاورزی استان خوزستان گفت: سازمان آب و برق خوزستان حتی از اطلاع رسانی به مردم

راوی جنوب| دیدار نماینده مردم شادگان با دکتر انجم شعاع معاون وزیر نیرو در خصوص وضعیت نابسامان آب خوزستان و مشکلاتی که در شادگان بوجود آمده است. نماینده شادگان در این جلسات با اشاره به وضعیت بحرانی آب شرب و کشاورزی استان خوزستان گفت: سازمان آب و برق خوزستان حتی از اطلاع رسانی به مردم پیرامون زمان قطعی آب شرب و یا دلیل کم شدن دبی رودخانه کارون خودداری می کند.

ناصری نژاد اظهار داشت: درحال حاضر وضعیت آب شرب و کشاورزی به گونه ای است که علاوه بر مشکلات کشاورزان مشکلات حادی نیز در آب شرب بوجود آمده و به هیچ عنوان برای مصرف مناسب نیست، شوری و کدورت آب بسیار بالاست و حتی برای استحمام هم قابل استفاده نیست.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به جلسات پیشین با وزرای نیرو در این دولت و دولت سابق گفت: وعده های وزیران برای جبران کمبود آب و رفع مشکلات در حوزه آب تاکنون اجرایی نشده است.

وی افزود: با توجه به نزدیک بودن بهره برداری تصفیه خانه فاضلاب شادگان ترتیبی اتخاذ شود که خروجی تصفیه خانه فاضلاب را به شرکت فولاد شادگان و سایر صنایع فروخته شود، و درآمد حاصل بعنوان منبع پایدار درآمد اداره آب و فاضلاب شادگان بکار گرفته شود.

گفتنی است در روزهای اخیر مشکلات آب شهرستان شادگان بار دیگر افزایش پیدا کرده و موجب ناراحتی مردم شده است.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.