کد خبر : 13278
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 29 آگوست 2023 - 15:55

پور موسوی لبه پرتگاه

پور موسوی لبه پرتگاه

راوی جنوب_ورزش| استقلال خوزستان در در چهار باز با سه شکست و یک مساوی آن هم در دقایق پایانی مقابل شمس آذر با یک امتیاز و تفاضل گل منفی ۲ از بین ۱۶ تیم در رده ۱۵ ام‌قرار دارد. استقلال خوزستان در حالی که امکانات و اردو نسبتا خوبی را پشت سر گذاشت اما شأهد

راوی جنوب_ورزش| استقلال خوزستان در در چهار باز با سه شکست و یک مساوی آن هم در دقایق پایانی مقابل شمس آذر با یک امتیاز و تفاضل گل منفی ۲ از بین ۱۶ تیم در رده ۱۵ ام‌قرار دارد.

استقلال خوزستان در حالی که امکانات و اردو نسبتا خوبی را پشت سر گذاشت اما شأهد آن هستیم از بازیکنان از یک سو آمادگی فکری و بدنی لازم را ندارند و از سوی دیگر تاکتیک مناسبی هم در زمین از سوی کادر فنی و سرمربی بخصوص وقتی تیم عقب می افتد دیده نمی شود.

بسیاری از کارشناسان اعتقاد دارند که صعود فصل گذشته استقلال خوزستان و پور موسوی نتیجه عملکرد سایر تیم ها و شکست رقبای اصلی این تیم بوده تا تاکتیک های پور موسوی.

حال با نوع آمادگی بازیکنان، تاکتیک تیم و نتایج بازی ها آن هم در هفته های اولی لیگ که در جایگاه پایانی لیگ بسیار موثر هستند سید سیروس پور موسوی کارنامه خوبی را از خود ارائه نداده و نه تنها خود را بلکه تیم استقلال خوزستان آن هم بعد از چندین سال صعود به لیگ برتر به لبه پرتگاه کشانده است

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.