کد خبر : 6655
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۴

پیام تبریک مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز

پیام تبریک مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز

کیوان بابادی، مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان طی پیامی فرا رسیدن سال جدید شمسی را تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است: بهار سرآغاز رویش و شادابی و فصل ایمان و شکوه جلوه خداوند است و در بهاری دیگر نشانه بدیعی از آیات الهی در جهان پدیدار شد و زمین آیه‌های حیات بخشِ سر سبزی

کیوان بابادی، مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان طی پیامی فرا رسیدن سال جدید شمسی را تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است:

بهار سرآغاز رویش و شادابی و فصل ایمان و شکوه جلوه خداوند است و در بهاری دیگر نشانه بدیعی از آیات الهی در جهان پدیدار شد و زمین آیه‌های حیات بخشِ سر سبزی را به تلاوت نشسته است. نخستین روز بهار، آغازی برای طراوت، نشاط و شادابی و نوروز، عید شکوفایی، پویایی، بالندگی و نواندیشی است.

در سال جدید با همدلی و تعامل،
تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌زایی را سرلوحه کار خود قرار می دهیم و گام‌های موثری برای اعتلای شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران را شاهد خواهیم بود. اطمینان دارم در سال جدید با حمایت و همراهی کارکنان خدوم و زحمتکش گروه ملی صنعتی فولاد ایران، با تولید مبتنی بر دانش بنیان اشتغال زایی را ادامه خواهد یافت و در راستای مسئولیت‌های اجتماعی گروه ملی صنعتی فولاد ایران، فعالیت‌های باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال خوزستان نیز در میادین مختلف با افتخار و موفقیت خواهد درخشید.

در سال ۱۴۰۱ شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران با تلاش و برنامه ریزی در کامیابی‌ها و پیروزی‌های ورزش خوزستان و کشور بیش از پیش سهیم خواهد بود. اینجانب به نمایندگی از خانواده ورزش گروه ملی صنعتی فولاد ایران برای همه مردم خوزستان سالی سرشار از خیر و برکت و عزت و سربلندی آرزو می‌کنم.

کیوان بابادی
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال خوزستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.