کد خبر : 11106
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 23 فوریه 2023 - 16:22

راوی جنوب گزارش می دهد؛ ضرورت شفافیت مالی در نفت مسجدسلیمان / هزینه های مالی مدیریت رسانه شفاف شود

راوی جنوب گزارش می دهد؛ ضرورت شفافیت مالی در نفت مسجدسلیمان / هزینه های مالی مدیریت رسانه شفاف شود

راوی جنوب|در اقتصاد مدرن مالی، شفافیت مالی را این‌گونه تعریف می‌کنند؛ باز کردن پنجره‌های بزرگ از اطلاعات جامع، به موقع، قابل فهم، معتبر به‌سوی دولت درباره ساختار و وظایف آنها، اهداف سیاست‌های مالی، حساب‌های بخش عمومی به گونه‌ای که دولت قادر باشد با دقت بیشتری وضعیت مالی شرکت ها را ارزیابی کنند. از این رو

راوی جنوب|در اقتصاد مدرن مالی، شفافیت مالی را این‌گونه تعریف می‌کنند؛ باز کردن پنجره‌های بزرگ از اطلاعات جامع، به موقع، قابل فهم، معتبر به‌سوی دولت درباره ساختار و وظایف آنها، اهداف سیاست‌های مالی، حساب‌های بخش عمومی به گونه‌ای که دولت قادر باشد با دقت بیشتری وضعیت مالی شرکت ها را ارزیابی کنند.

از این رو انتظار می رود تا باشگاه نفت مسجدسلیمان به منظور ارزیابی هرچه بهتر از سوی دولت از یک سو و ارزیابی از سوی مردم مسجدسلیمان و حامیان این تیم شفافیت مالی را در برنامه های خود قرار بدهد.

شهروندان مسجدسلیمان و فوتبال دوستان انتظار ویژه دیگری که دارند شفافیت مالی مدیریت رسانه باشگاه نفت مسجدسلیمان طی سالیان متعدد و گزارش هزینه های انجام شده به افکار عمومی را دارند.

منشأ این انتظار از آنجاست که مهران حسنوند طی فصول مختلف مدیریت رسانه باشگاه نفت مسجدسلیمان را در حالی عهده دار بوده که کمترین سوابق رسانه ای را داشته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.