تقدیر وزیر نیرو از نیروگاه رامین اهواز جهت موفقیت در گذر از پیک مصرف برق۱۴۰۲
به گزارش راوی جنوب : در همایش تجلیل از تلاشگران گذر از پیک مصرف برق ۱۴۰۲ که با حضور وزیر نیرو، مدیران عامل صنعت برق و تعدادی از مسئولان کشور برگزار شد از محسن حافظی مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز بعنوان یکی از شرکتهای برتر و به پاس نقش آفرینی در تحقق اهداف وزارت نیرو و










