پیام تبریک روز خبرنگار توسط نماینده سابق مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا
راوی جنوب، متن پیام علی عسگر ظاهری به شرح زیر است: سوگند به قلم و آنچه مینگارد. هفدهم مرداد ماه در تقویم ایران اسلامی به نام تلاشگران و زحمتکشانی مزین گشته است که با قلم و بیان شیوای خویش در نشر و بازگویی حقایق و واقعیات، به پیش قراولان و پرچمداران مسیر روشن آگاهی و










