بهرهبرداری از پروژه بازچرخانی پساب صنعتی در فولاد خوزستان
به گزارش راوی جنوب، آیین رونمایی از پروژه بازچرخانی پساب صنعتی روز سه شنبه ۶ تیرماه ۱۴۰۲ با حضور امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان، دکتر حسام مقدمعلی معاون طرحهای توسعه معادن و صنایع معدنی ایمیدرو، سردار سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه استان خوزستان، دکتر داوود میرشکار مدیرکل اداره حفاظت محیط زیست خوزستان، حمیدرضا










