اخرین خبر ها

برگزاری جلسه پیش بینی بهره دهی چاه های نفت شرکت نفت و گاز آغاجاری

جلسه پیش بینی پنج ساله بهره دهی چاه های نفت، تولید، توزیع و تزریق گاز شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری مربوط به نیمه دوم سال 1402 برگزار شد.

به گزارش  راوی جنوب، این نشست امروز دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲ با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، مدیر عامل شرکت آغاجاری، سایر مدیران و کارشناسان فنی/عملیاتی دو شرکت و به میزبانی شرکت آغاجاری برگزار شد.

در بدو ورود مهندس علی رضا دانشی و هیئت همراه با استقبال تعدادی از کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری که خواهان دیدار رودررو با مدیرعامل مناطق نفتخیز جنوب بودند، مواجه گردید. در این دیدار صمیمانه مهندس دانشی علیرغم اهمیت و اولویت نشست فورکست با حوصله صحبت های این زحمتکشان را شنید و در جهت رفع مشکلات ایشان دستوراتی به مدیریت منابع انسانی و دیگر دست اندرکاران این حوزه صادر نمود.

وی از طرف مقام وزارت همچنین مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران این وعده را داد؛ تا جایی که در حوزه اختیارات صنعت نفت باشد در صدد رفع مشکل جهادگران عرصه تولید برخواهیم آمد لذا در جایی که موانع قانونی وجود داشته یا در حوزه اختیارات نهادی دیگر باشد از تمام توان خود بهره خواهیم گرفت و با مسئولین امر به چانه زنی مبادرت ورزیده و تا استیفای خواست های به حق کارکنان خدوم صنعت نفت از پای نخواهیم نشست.

در نشست بهره دهی چاه های نفت شرکت نفت و گاز آغاجاری که بیش از ۶ ساعت به طول انجامید، ضمن بررسی وضعیت پیش بینی تولید چاه ها در ۶ ماهه نخست ، با بحث و تبادل نظر مدیران و کارشناسان مربوطه در خصوص وضعیت مخازن و چاه های نفت و گاز و پیش بینی بهره دهی آنها در نیمه دوم سال ۱۴۰۲ تصمیم گیری به عمل آمد.

بیان چالش ها، تنگناها، موانع و الزامات نگهداشت تولید و همچنین بررسی راهکارهای قانونی جهت حل و کاهش آسیب های وارده از این نواحی به امر تولید از دیگر موارد طرح و بحث شده در این جلسه بود.

شایان ذکراست: شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری یکی از پنج شرکت بهره برداری تابع شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب است که راهبری عملیات تولید ، فرآورش و انتقال نفت و گاز را در ۴۵ واحد عملیاتی از هشت میدان نفتی (آغاجاری، کرنج، پرنج، پارسی، رامشیر، رگ سفید۱، پازنان۱ و مارون۲) را با فعالیت ۱۲ واحد بهره برداری، ۸ کارخانه گاز و گاز مایع، ‌۱۸ ایستگاه تقویت فشار و تزریق گاز، ۴ واحد نمکزدایی، بر عهده دارد و ۲۵%درصد نفت مناطق نفتخیز جنوب را تولید می نماید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا