اخبار مهماختصاصی راوی جنوباخرین خبر هاشورا و شهرداری های خوزستان
موضوعات داغ

ماجرای نامه ۴۴۸۴۸ وزارت کشور و عدم تمکین رئیس شورای شهر اهواز چیست؟

پور موسوی بعد از آنکه به عنوان رئیس شورای شهر اهواز منصوب شد با سلسله اقدامات خود تلاش کرد تا رضا امینی شهردار اهواز را برکنار کند.

راوی جنوب_بخش اول | پور موسوی با طرح ادعای چون عدم سکونت شهردار اهواز در محل خدمت خواستار برکناری شهردار اهواز شد و پس از سلسله اقدامات کارشکنانه مانند کاهش اختیارات شهردار اهواز که در میان کلانشهر ها اقدام بی سابقه ای به حساب می آمد سعی کرد فضا مدیریت شهری را برای ماندن امینی به چالش بکشد.

در این بین وزارت کشور در یک نامه‌ای به شماره ۴۴۸۴۸ در تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۰۵ با اشاره به پی نوشت وزیر کشور و استعلام از نهادهای تایید کننده احراز صلاحیت شهرداران و اشاره به قانون به صراحت تایید می کند که سکونت شهردار اهواز در محل خدمت است.

این نامه صریح وزارت کشور و پیوست های قانونی آن از یک سو و از سوی دیگر عدم اطلاع رسانه صحیح پور موسوی رئیس شورای شهر اهواز به سایر اعضای شورای شهر و مردم و رسانه های اهوازی نشان می دهد که احتمالا رئیس شورای شهر اهدافی غیر از اهداف کارشناسی و قانونی دارد که لازم است به سرعت پاسخی به افکار عمومی و شهروندان اهوازی ارائه کند.

اما خواسته بحق مردم اهواز این است که خدمات به شهروندان نباید بازیچه اقدامات غیر قانونی افرادی چون پور موسوی رئیس شورای شهر اهواز شود و این وظیفه فرماندار اهواز و دادستان است که مانع از ترک فعل رئیس شورای شهر اهواز شوند‌.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا