اجتماعیاخبار خوزستان

استفاده از ظرفیت بومی و مشاركت مردمی، نقطه عطف تأثیرگذاری مسئولیت‌ اجتماعی صنعت نفت گچساران

رييس روابط‌عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، این شرکت را پیشتاز در عمل به مسئولیت های اجتماعی دانست که در این راستا به خوبی از ظرفیت بومی و مشارکت مردمی استفاده می‌شود.

در بازدید روسای روابط عمومی و امور فرهنگی و هنری این شرکت از دبستان شهید پروانه کاویانی روستای آب‌شیرین که صبح امروز ۲۶ فروردین ماه انجام شد، ضمن دیدار و گفتگو با دهیار روستا و مدير و معلمان این مدرسه، در جریان مشکلات و خواسته های آنان قرار گرفتند.

رئیس روابط‌عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با بیان اینکه روستای آب شیرین، در كنار سه‌قلاتون، بام نفت ايران قرار دارد، گفت: در یکسال گذشته و با رویکرد《نفت، محور توسعه پایدار》، این شرکت مسئولیت‌های بزرگی را با هدف توسعه زیرساخت‌های جوامع و روستاهای پیرامونی تاسیسات به‌عهده گرفته است.

علی حسینی خیرآباد با بیان اینکه طرح‌های مسئولیت اجتماعی نقش راهبردی در توسعه هدفمند جوامع پیرامونی تأسیسات صنعت نفت گچساران ایفا می‌کند، افزود: محرومیت در مناطق مختلفی از حوزه جغرافیایی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران تبعات اجتماعی، سیاسی و اقتصادی را بر منطقه و مردم دارد که راهکار عبور از آن، توجه و اجرای دقیق سیاست‌های مسئولیت‌ اجتماعی در سطح کلان صنعت نفت است.

در این بازدید مقرر شد، ضمن اجرای عملیات آسفالت محوطه مدرسه ، رنگ‌آمیزی کلاس‌ها و راه‌اندازی کتابخانه،
یکی از جشن های عید فطر تا عید قربان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران نیز در روستای آب‌شیرین برگزار شود.

همچنین در حاشیه این بازدید، بسته های نوشت افزار، اقلام ورزشی و چادرهای نماز به دانش‌آموزان این دبستان اهدا شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا