اخبار شهرستان های خوزستاناخبار مهماختصاصی راوی جنوباخرین خبر هاشورا و شهرداری های خوزستان
موضوعات داغ

نگاهی به استاندارد های دوگانه رئیس شورای شهر اهواز؛ خانواده رئیس شورای شهر اهواز کجا زندگی می کند؟/ فرماندار اهواز فرایند سلب عضویت پورموسوی را پیگیری کند/موبایل آقای رئیس هم کد تهران است

راوی جنوب| شاید روزی تصور نمی شد دور زدن قانون ، پنهان کاری از اعضای شورا و مردم توسط فرد و افرادی باب شود که خود را در همه محافل قانونگرا و متدین معرفی می کنند.

اما قصه شورای شهر اهواز آنجا تلخ تر می گردد که رئیس شورای شهر اهواز بجای پاسخگویی در رابطه با عملکرد خود و تحمیل مدیریت شهری امروز نقش اپوزیسیون را بر عهده گرفته است. نقشی که باید دید بخاطر کدام «نه گفتن» احتمالی از سوی شهردار اهواز بوده است؟

پورموسوی در حالی که جلوی دوربین ها خود را سینه چاک مردم اهواز نشان می دهد که حتی حاضر به پاسخگویی نیست که چرا خانواده اش در اهواز زندگی نمی کنند؟ رئیس شورای شهر خط موبایل شخصی اش هم کد تهران است.

اما این فرماندار اهواز است که باید طبق ماده ۹۴ و ماده ۲۶ تبصره (۲) قانون تشکیلات، وظایف و انتخاب شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران به مردم شفاف توضیح بدهد پور موسوی و خانواده وی کجا زندگی می کنند و مستندات حضور پور موسوی در محل خدمت را سریع تر به رسانه ها ارائه کند. در غیر این صورت فرایند سلب عضویت را عملیاتی کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا