شورا و شهرداری ها بوشهراخبار مهماختصاصی راوی جنوباخرین خبر هاشورا و شهرداری های خوزستان
موضوعات داغ

چرا برای زدن شهردار اهواز دست به دامان محکومان امنیتی شدند؟/ ورود افرادی با سابقه ی نفاق قومی به نیابت از برادر پیمانکار/ رفت و آمد برخی اعضای شورای شهر مدعی انقلابیگری با آنها صحت دارد ؟

به گزارش راوی جنوب | شهردار اهواز در حالی انتخاب شد که محصول و خروجی یک لیست واحد از جریان سیاسی خاص بود، جریان سیاسی که در ادامه بنا بر دلایلی که بر همگان مشخص شد باهم به اختلاف خوردند.

ابتدا نخبگان و کارشناسان انتخاب شهردار دیگری را برای شهر اهواز متصور شدند، اما با پافشاری اعضای شورای شهر متحد سابق و مخالف یکدیگر فعلی، امینی شهردار اهواز شد.

آن چیزی که مشخص است امینی ایده آل اهواز نیست، اما او تا به امروز از خود فردی سالم و قانون مدار نشان داده است. آن هم پس از دوره ای که سمت های مدیریتی در شهر اهواز گاهی خرید و فروش می شدند!

اما اختلاف اعضا شورای شهر که امینی را آوردند بودند به میدان نفاق قومی، حرف های ضد ملی، با رنگ و بوی ضد امنیتی تبدیل شد!؟

در این میان فردی با سابقه بازداشت های متعدد امنیتی که برادرش پیمانکار شهرداری اهواز بود و به علت تخلف از شهرداری کنار گذاشته شد اقدام به نشر مطالب گسترده با محتوا نفاق قومی و امنیتی کرد.

در سویی دیگر مطابق گزارش های رسیده این فرد که چندین پرونده امنیتی مفتوح دارد و با قرار وثیقه آزاد است، با برخی از مسئولین اهواز ارتباط نزدیک دارد. (لازم به ذکر است در بازرسی از خانه این شخص تعداد زیادی سکه طلا، دلار و سیم‌کارت فیک و‌گوشی… پیدا شده است)

در پایان اینکه این انتظار می رود نهاد های امنیتی سریع تر با این جریان تفرقه آمیز و اخاذ برخورد قانونی کنند تا مرز بین این جریان تفرقه افکن و منتقدان دلسوز روشن تر شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا